Wij hebben Kirsten ook op ons lijstje en Sophie vind ik ook mooi, maar valt hier af vanwege het top 10 lijstje. Leuk om de reacties hier te zien. Ons lijkt Kirsten ook een tijdloze naam, niet heel populair maar ook niet onbekend .
Sophie is erg mooi, maar door zijn populariteit wel een beetje zijn sprankeltje verloren. Dan vind ik Kirsten ook een erg mooie naam. Moet wel zeggen dat ik Sophie veel zachter vind klinken dan Kirsten.
Sophie! Onze dochter gaat ook zo heten, met als initialen ST.. Ik zou gaan voor wat jullie het mooist vinden, initialen zou ik minder belangrijk vinden.
Ik heb Sophie gestemd! Mooi en tijdloos. Misschien Sophia van maken als je Sophie te populair vindt? Sophia Elise Maria: Mooi! Emilie
Zeker Sophie. Kirsten vind ik zelf irritant uit te spreken. Vind t wel een leuke naam verder. Lianne is mij te lang en wat gedateerd.
Sophie zou ik niet voor gaan. Iedereen heet tegenwoordig zo Kristen of Kirsten vind ik wel heel leuk! Lianne vind ik geen leuke naam.
Bedankt! Kirsten bekt minder lekker, maar toch... ik blijf het een mooie naam vinden. Ze kan er alle kanten mee op: het is in onze beleving een frisse naam, zowel vrouwelijk als stoer. Als ze iets van haar vaders lengte mee krijgt (2.02 meter) wordt ze best lang. Ze wordt donkerblond, met groene of grijsblauwe ogen. Ik verwacht dat Kirsten wel goed bij haar past. Nu ik dit schrijf begint ze te kriebelen in mijn buik, dus ik denk dat ze het er mee eens is ^^. Bedankt iig voor jullie meningen...