Wij zijn Coevorden geweest toen mijn zoontje 2,5 was en die heeft zich heel goed vermaakt. Mocht toen nog niet overal in met 88 cm, maar dat was niet erg. Van 10.00 tot 15.30 gebleven. Was echt heel erg leuk. Vooral dat snoetje van mijn zoon omdat hij met Bumba en plop op de foto mocht.
Wij zijn 2x in Plopsa de Panne geweest. Eerste keer was hij bijna 1, 2e keer bijna 2. Beide keren een succes, je hebt speciale gedeeltes voor de kleintjes waar ze zich prima kunnen vermaken. We zijn ook in Hasselt geweest, das een stuk kleiner en overzichtelijker. Op beide parken heb je een Bumba show en veel attracties voor de kleintjes.
Klinkt erg leuk allemaal!!! Ziet er op de site ook zo leuk uit. Is kijken of we volgende week kunnen gaan
Wij zijn 2 jaar terug toen de oudste bijna 2 was naar Plopsa Coo geweest. Miss te ver voor een dagje maar wel een super park. Leuk wildpark,dierenwei en natuurlijk de Bumba shows. Het leukst vond ze toch dat ze Bumba en Bumbalu in het echt heeft ge zien en ermee op de foto mocht.
Ik vind zelf de indoor plopsaparken voor deze leeftijd leuker dan de buitenparken. Eigenlijk kunnen ze binnen heel veel en zijn er leuke shows
Wij zijn naar Coevorden geweest afgelopen winter. Y. Was toen 1 jaar en 10 maanden. Hij vond het geweldig. Hij stond helemaal te trillen op zijn beentjes van enthousiasme toen hij met Bumba op de foto mocht.
Wij zijn met bijna 2 jaar naar coevorden geweest maar onden het dus helemaal niet zo leuk. Ik vond het voor de prijs veel te klein en veel te weinig te doen. De bumbashow was leuk en op de foto met bumba vond hij ook leuk maar verder....... Wij zouden niet snel weer gaan als we er voor moesten betalen met vrijkaartjes zou ik het overwegen