Kiss-syndroom?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lindabreusers, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@MerleQ: OK, ik kreeg even de indruk dat je het hele kiss-syndroom als onzin afschreef, :) Duidelijk nu.
    De symptomen blijven idd wel moeilijk in te schatten.. Vind het wel herkenbaar omdat ik als hulpverlener te maken krijg met bijv. ouders die denken dat hun kind ADHD heeft. "Ja, hij is zo druk..." ehm ja, maar elk kind is wel eens druk en wanneer is druk problematisch? (Tegenwoordig vaak al snel omdat paps en mams het te druk hebben).
    Ik heb hier in ieder geval wel een aantal malen tegen mezelf gezegd: ach nee, zo heftig is het nou ook weer niet. En: er zijn meer kids die weinig slapen. Maarja, had toch beter naar m'n intuitie moeten luisteren, :)

@Linda: gisteren zijn we weer geweest idd. Hoe het gisteren was, heb ik minder meegekregen, omdat ik Thirza daarna naar de gastouder heb gebracht en haar daarna nog maar een uurtje wakker heb gezien, (2 keer voeden in die tijd en als ze haar drinken maar krijgt, is het vaak wel goed, :)).
    Maar vanochtend heeft ze dan ook nog eens haar tweede serie prikjes gehad, dus vandaag was ze echt jengelig, en aangezien ze de hele ochtend eigenlijk niet aan slapen toekwam, ben ik vanmiddag maar samen met haar in bed gaan liggen... Heeft ze toch nog 2,5 uur gepakt bij elkaar, (1 grote huilbui tussendoor, ontroostbaar. Ik dacht al dat ze honger had, maar het duurde echt een kwartier voordat ze de borst ging pakken... af en toe is het zo'n gansje... :)).
    Maar ik verwacht dat ze morgen een stuk beter zal zijn. De osteopaat was erg tevreden in ieder geval en tijdens het eerste stuk van de behandeling heeft ze niet eens meer liggen krijsen!
    Goed dat jullie ook gaan! Erg benieuwd hoe Bas ervan op gaat knappen!

Deel Deze Pagina