Mijn zoontje heeft vandaag zijn laatste kiss behandeling gehad en is helemaal losjes in zijn nekje ben zo blij nu 3 november naar het sofia voor helmtherapie en dan heeft hij over een paar maandjes weer een mooi rond bolletje
Gefeliciteerd....maar misschien kun je uitleggen wat kiss behandeling is...zegt me niks en het zijn vast geen kusjes liefs Lydia
oh wauw wat goed hee... het is voor het eerst dat ik er wat over lees. mijn zus haar jongste dochter heeft het ook... zij is imiddels bijna 4... en heeft nog een beetje een scheef achterhoofd. haar voordeel is dat ze kang haar heeft en dat je het niet ziet en ze er geen last van heeft. bij haar kwamen ze er best wel laat achter. mijn zus wist dat er iets niet goed zat aangezien ze een voorkeur kant had en je kon niet aan haar hoofdje komen. doktoren zeiden eerst dat er niks aan de hand was.. maar er was wel degelijk wat aan de hand. er is heel weinig over bekend....
het zijn zeker geen kusjes Bij het kiss-syndroom gaat het om de bovenste nekwerveltjes die staan dan niet goed op de andere dat kan door verschillende oorzaken komen tijdens de bevalling vacuumverlossing, te snel geboren of de bevalling heeft te lang geduurd en zo zijn er nog wel een paar. Bij mij was het te snel gegaan het hoofdje mocht niet staan maar moest hem er in 1x uitwerken dus hij heeft die draaiingen van binnen niet goed kunnen maken . mijn zoontje die huilde veel en had een hele hardnekkige voorkeurshouding hij stond met 8 weken al tegen je aan loopt zich constant te overstrekken, veel naar het hoofdje grijpen (hoofdpijn) hoesten terwijl hij niet verkouden is, spugen, stil blijven liggen enz enz. hij heeft de eerste maanden ingebakerd geslapen en na zijn eerste behandeling kon hij al zonder slapen nog wel in een slaapzak. Dit is in korte lijnen het kiss-syndroom Volgens het cb bestaat dit niet en die staken alles op darmkrampjes ik heb 4 maanden lang lopen zoeken naar oorzaken en heb toen op aanraden van iemand uit de straat een manueel therapeut bezocht. Niet alle manueel therapeuten hebben de bevoegdheid om kiss te behandelen! En het is ook nog geen officielle ziekte maar ze zijn er wel al onderzoeken naar aan het doen net als naar de redressiehelm ze zeggen dat het niet werkt nou ik weet wel beter . Als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel Oja ik ben van mening als het cb kiss eens serieus nam dat er een hoop huilbaby's minder in nederland zijn
Tjee Angelique, dat is niet niks zeg....fijn dat het weer beter met je kindje gaat en goed dat je bij de juiste therapeut bent geweest en je niet hebt laten afschepen.....
Het worden er idd andere kinderen van hij is ook zo veel vrolijker, huilt alleen nog tijdens zijn huiluurte (precies onder etenstijd) het is gewoon een jong om op te vreten geworden. terwijl er voor dat ik wist wat er aan de hand was en hem nog niet ingebakerd had hem wel eens achter het behang kon plakken, ben nu blij dat ik ben gaan zoeken inplaats van behangen
mijn neefje van ondertussen 3 jaar heeft het ook. Hij is met 4 maanden voor het eerst gekraakt. Heeft daarna nog vele behandelingen gehad. Omdat het lopen niet wilde vlotten zijn zijn heupjes ook 1 keer gekraakt en daarna liep hij als een kievit. Het is zaak om je kind goed in de gaten te blijven houden. Mijn schoonzus kreeg van haar therapeut te horen dat Kiss-kinderen vooral op de basisschool een terugval kunnen krijgen vanwege het meer zitten.
dat weet ik ik ga ook ieder half jaar terug maar ik ben nu zo blij met deze uitspraak hij kan zich nu ongestoord bewegen en dat is ook heel belangrijk want hij had nu al een achterstand op leeftijd genootjes en dat is hij heel rap aan het inhalen nu