Hoi hoi Voor geinterresseerden. Vanavond komt om half negen het waargebeurde verhaal, a child too many. Het gaat over een vrouw die nadat ze zelf drie kinderen heeft gekregen, draagmoeder besluit te worden. Als ontdekt word dat ze een tweeling verwacht, krijgen ze te horen dat het stel dat graag de baby wil addopteren, slechts genoegen neemt met een baby, en geen twee, en het moet het meisje zijn. De film is al eens eerder op tv geweest, en wat ik me kan herrinneren is het wel een tranen trekker. Misschien dus een idee om naar te kijken vanavond, en de traantjes de vrije loop te laten (of de hormoontjes) groetjes Jolanda
ik ga absoluut niet kijken! heb hem al eens eerder gezien en was er helemaal emotioneel van op het einde. prachtige film, maar mijn wachtbank hormoontjes kunnen dat niet aan... die vrouw in de film is zo ontzettend kil...dat ik me ging afvragen of ze wel een hart had. neej, ik ga wel strijken of zo Aoife
hahahaha. ja dat heb ik ook nog staan... hopelijk is het dan al gebeurd... moet vanavond ook de kat nog zijn suikerziekte injectie geven....is op zich ook al een drama.. Aoife
Sientje, je wilt toch niet je schoonmoeder weggeven he? zoals in de film? dat is pas echt een drama! Aoife
Ik zou hem ook wel willen zien, maar sinds ik die kleine heb, komt er van iets op de tv volgen niets meer terecht...
Ik ga maar niet kijken, kan niet zo goed tegen die films, veeeeeel te zielig, zit ik de hele avond te huilen , hihi.