Hee meiden, Ik ben vanmiddag naar een manueel therapeut geweest met Jesper. Deze verklaarde dat Jesper last heeft van het kiss syndroom. Hij heeft hem toen behandeld en over 6 weken moet ik terug komen voor controle. Heeft iemand van jullie ervaring met het kiss syndroom? Hoeveel behandelingen hebben jullie kindjes gehad? groejtes suus
Geen ervaring met Kiss maar wel een baby met een scheve nek en bekken. Bekken was in 1 behandeling klaar. Nek in 4. Heel goed resultaat, ik ben erg blij met mijn therapeut.
Hoi Suus, Wat vervelend dat Jesper het kiss syndroom heeft, maar wat ontzettend fijn voor je dat je nu eindelijk weet waarom hij zoveel huilde.... Succes!
mijn zoontje had er ook last van. wij zijn 4 keer naar de manueel therapeut geweest en daarna kwam de fysio therapeut ook 2 keer thuis langs om te kijken hoe hij het thuis deed. Nu is het gelukkig wel over.
Hai, mijn zoontje had ook kiss en heeft 4 behandelingen bij een manueel therapeut gehad en een half jaar helm therapie omdat de schade aan zijn schedel door de kiss te ernstig was om zewlf nog goed te komen, maar na de behandelingen bij de therapeut was het een heel ander ventje
Hier 5 behandelingen gehad en heeft goed geholpen. Alleen vind wel dat je lang moet wachten tot de volgende behandeling. Na de 1e behandeling mochten wij voor de 2e behandeling de week erop weer komen,heb echt de dagen af zitten tellen totdat we weer mochten. daarna zaten er 2 weken tussen, toen 3 en toen 4 weken. Was zo verbaasd dat die kiss zoveel klachten veroorzaakten. Jason kon bijv. daardoor zijn speentje niet in z'n mond houden,nu wel gelukkig. Last van obstipatie en spugen, erg schrikkerig, niet tegen drukte en veel prikkels kunnen en veel huilen natuurlijk. Hij sliep door dit alles ook heel slecht, we moesten hem ook inbakenen. Heb nu gelukkig een heel ander kindje
hee, bedankt voor jullie reacties! Ik weet niet of het er echt mee te maken heeft of dat het gewoon eenmalig was, maar Jesper heeft vanochtend voor het eerst sinds 5 weken overdag 3 lang geslapen! Gewoon tot aan zijn volgende voeding, wat voelt dat ontzettend lekker zeg.
hoi dat je kindje nu lekker slaapt heeft er wel mee te maken..ons ventje had ook kiss..huilde de hele dag..en sliep ook niet...toen zijn we hem gaan inbakeren en daar ging hij dan even op slapen.. wij zijn twee x bij de manueeltherapeut geweest..er zaten drie nekwervels niet goed en zn si gewricht...sindsdien is hij gelijk beter gaan slapen...vervolgens hebben we een aantal maanden bij de kinderfysio gelopen mede voor zn voorkeusrhouding..hij zat op het randje van een helmje maar door oefeningen e.d is het toch goed gekomen..hij heeft alleen nog een klein beetje plat achterkantje maar dat zou nog bijtrekken volgens de fysio...bij hem is het gekomen door de vacuumbevalling..en daar houden heel veel kindjes kiss aan over... ik ben superblij dat die therapeuten er zijn..wij zijn er zelf achter gekomen nooit iemand die tegen ons heeft gezegd dat het weleens kiss kon zijn...cb ook nooit wat gezegd dat huilen hoorde erbij gaat wel weer over na drie maanden..jaja en moeilijk poepen dan..ja dat ging ook wel weer over! ben zelf gaan speuren op internet en hij had zoveel symptonen van kiss..heb gelijk een erkend therapeut gebeld en die heeft dan ook bevestig dat het zo was..wat is je moederinstinct dan goed zeg... nu is hij bijna zeven maanden en het gaat super..we hoeven niet meer naar de fysio en het is een supervrolijk mannetje... gr.