alleen middagdutje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    vanaf welke leeftijd deden jullie baby's alleen nog maar een middagdutje?

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mijn dochtertje doet dat nou al.... en heel af en toe slaapt ze nog eventjes tussen door maar dat zijn meestal hazeslaapjes

3. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    en gaat ze alleen tegen 12 uur naar bed of probeer je het nog wel na elke voeding? Bij Esmee is het zo verschillend, soms slaapt ze de hele dag en zoals vandaag heeft ze maar een uur of 2 geslapen, er zit nog niet echt regelmaat in? en ligt die van jou in de box overdag?

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

nou het gaat bij ons zo... als ze smorgens de eerste voeding krijgt ga ik haar daarna wassen en aankleden dan gaat ze mee naar beneden en zet ik haar in het wipstoeltje(die trilt ook) vaak doet ze dan een kort slaapje maar niet altijd dan ga ik vaak met haar wandelen en krijgt ze weer een voeding maar ze gaat altijd van 12 tot 2 uur half 3 op bed en dan slaapt ze ook echt daarna gaat ze weer naar beneden krijgt ze een voeding en ligt ze in de box tot de voeding en dan gaat ze in bad een heb ik haar vaak nog beneden tot de laaste fles en dan doet ze meestal ook een slaapje en dan gaat ze na de fles weer naar bed en dan slaapt ze ook... maar het zijn hele korte slaapjes verder alleen tussen 12 en 2 half 3 slaapt ze wel een paar uuur
    en ikheb ook nog een schommel stoel daar gaat ze een uurtje per dag in

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    vergeten te zeggen dat ik haar niet meer na elke voeding op bed probeer te doen om dat ze dan toch niet slaapt

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Milan slaapt nu sinds een maand denk ik alleen nog maar tussen de middag. Daarvoor sliep hij 's ochtends vaak ook nog even een half uur tot 3 kwartier.

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin slaapt ook nog wel eens 2x per dag hoor
    net hoe vroeg ze wakker is
    is ze voor 7 uur wakker dan ligt ze er meestal tegen 1/2 negen weer in en dan om 15.00 weer

mijn oudste daar in tegen sliep al helemaal niet meer overdag toen hij 6 mnd was

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jeeetje Deb, helemaal niet meer slapen overdag met 6 maand?

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven doet dit ook, al een heel tijdje...

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    nop chacha niks nada noppes en dat was best vermoeiend want ik was toen net een week of 13 weer zwanger :(

ook was meneertje al om 5 uur wakker dag in dag uit
    en s avonds willen slapen ho maar , en zeker 5 a 6 keer wakker s'nachts

maar heb het overleeft :) en nu moet ik hem zijn bed uittrappen hahaha dus er is nog hoop voor de wanhopige mama's waarvan de kleintjes ook denken "slapen ja doei":)

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Deb en ik maar denken dat Lynn weinig slaapt :( Hoogstens 1,5 uur op een dag, maar ;s nachts wel het klokje rond.

Lijkt me idd erg vermoeiend (zeker als je dan ook nog zwanger bent)

Deel Deze Pagina