Kit om zelf gipsbuik te maken.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door BABYxBUTTERFLY, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Hallo vrouwtjes!

Ik wil al een tijdje mn buik laten gipsen maar ik vind de prijzen zo belachelijk duur , en zou het leuker vinden om het thuis te doen met me vriend ofzo.. Weet iemand waar ik zo een kit kan halen om het zelf te doen? Had van iemand gehoort bij Prenatal, maar als ik google vind ik er niets op. (Ben op dit moment ook niet in staat om even naar de prenatal te gaan ivm griep etc.)

Alvast bedankt xx !

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    volgens mij zijn ze rond 15 euro. ik heb hem gekregen, maar hij komt van de babydump

3. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Ahh ! Je bent mn reddende engel hihi.
    Ik ga hem zsm bestellen, thankyou ! :)

4. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Pas op met je buik ingipsen hoor!

Ik heb er zelf geen ervaring mee...Maar ik heb gehoord dat sommige vrouwen flauwvallen tijdens het ingipsen van hun buik.

Dus zorg in ieder geval dat je je weer helemaal beter voelt als je begint ;)

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    en laat het door een ander doen, als je dan flauw valt ofzo dan is er iemand die je kan helpen, bij mij gaat mn moeder het doen, ben zo benieuwd hoe het is, en mijn tante gaat er een schildering op maken, vind ik leuker dan een buikschildering want die moet er weer af en deze hang ik op in de babykamer :D

6. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag

Dat komt wel goed, heb nu tijdens me griep ook niet echt behoefte eraan hihi.. Plus wil nog ff wachten tot me buik ietsje meer is gegroeid..

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Wat ern onzin bedragen. Je kan bjij apotheek zo gipsrollen kopen. Eerst t
    ff je buik in vaseline smeren en dan kan je zo gipsen....tegen tijd dat je onderkant doet, is boven al droog...dus waarom flauwvallen ? Die snap ik ff nie.

Belachelijke commerci. Ze slaan door in hun prijzen

8. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Jaa Maar dat is speciaal buik gips... Snap dat dan?! ;)

Dat is toch altijd, alles met een speciale benaming is duurder.. ;)

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Flauwvallen; doordat het gips hard wordt komt er een druk op je lijf (borstkast) dit kan benauwd werken en hierdoor kun je flauw vallen... Advies is om er een stoel bij te pakken of het zittend te doen, als je je dan niet lekker voelt kun je even gaan zitten/hangen.

Hier zelf gedaan met rollen gips (en eerst lekker invetten met vaseline!) is super goed gegaan. Die pakketjes zijn ook super handig.

Succes met het gipsen! Vergeet geen foto's te maken... Hihi.. is leuk voor later ;)

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Thanks voor de tip!
    Ga ik vd week meteen in huis halen!

Zin in! :) :D

11. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Wat zijn de prijzen daarvan dan? En hoeveel heb je er dan nodig?

12. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik zou t zowiezo zittend doen. Komt je buik en borsten veel mooier uit. En je hoeft t ook geen kilometers dik te doen. Je kan m evt later aan binnenkant verstevigen.

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb dit weekend mijn gipsbuik gemaakt ,
    @piri piri , je kan we"l degelijk flauwvallen hoor je moet laag per laag werken , eerst dus volledig ingipsen en dan extra lagen op , anders komt ie niet mooi , achteraf best een kippedraad inleggen en een gips ingieten , als ie dan valt valt ie nooit in stukken kapot , kan dan wel barsten maar niet uitelkaar vallen

Deel Deze Pagina