kitten eet slecht

Discussion in 'De lounge' started by tweety, Jul 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,255
    0
    0
    kun je teksten in een reaktie veranderen zonder dat dit wordt aangegeven?
    op andere forums zie je dan meestal de dag en tijd van het bewerken ervan,.........

2. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ja als je hier op wijzigen klikt zie je ook da ie later is bewerkt bij een van mijn berichten kan je het zien daar heb ik na ik hem heb gepost nog een regeltje erbij gezet

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

het is wel echt een moppiehoor!
    ik ben dol op rood!

4. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Misschien had topicstarter zelf even dierenarts moeten bellen... als je zoiets post krijg je altijd antwoorden van mensen die het denken te weten en het bovenal goed bedoelen... dan moet je zoiets niet op het internet zetten...

Sorry Amsy, dierenarts of niet, maar mensen proberen haar te helpen, dan had ze meteen moeten bellen met een vakman. Ik vind je opmerking een beetje kleinerend overkomen om het op zijn zachts te zeggen.

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik vind het erg jkammer dat er zo gereageerd word de mensen bedoelen het goed!

6. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs

Juist Hope, dat was ook mijn insteek.... beetje klantvriendelijker in het vervolg mag wel!
    En wat al eerder is vermeld, dit is een zwangerschapsforum, geen dierenforum en dan heb je niet met kenners te maken, maar met goedbedoelde adviezen. In jouw ogen als dierenarts misschien volslagen onzinnig.... maar van onze kant zeer zeker goedbedoeld.
    Topicstarter had gewoon gelijk even bij een dierenarts aan de bel moeten trekken.

7. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    Heb niet alles gelezen..

Maar als hij natvoer wel goed eet laat hem dit dan gewoon lekker eten. Hard en droog voer komt wel.
    Mijn kitten van nu 11 weken wil geen nat voer.. vreetzich helemaal wild aan de brokken :)

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Beste Amsy, als je echt dierenarts bent , zou je naar mijn idee veel meer voorlichtend dan veroordelend moeten reageren in een topic als deze ( zeker als je je titel erbij noemt).

En ik vind het apart dat je mij kan vertellen dat dit kitten geen melk meer nodig heeft.

Ze is bijna 7 weken ( maar dat weet niemand zeker, ze komt uit een gedumpt nest) en drie weken geleden woog ze nog geen 200 gr, dus ze is toch mdt een groeispurt bezig.
    Uiteraard bouw ik, nu ze sinds een week brokjes kan eten eea af.

Juist van een dierenarts verwacht ik nuancering, en het aan kunnen geven dat eea moeilijk te beoordelen is zonder het katje te hebben gezien en onderzocht.
    Als je dat niet genuanceerd wil zijn moet je niet aangeven dat je dierenarts bent.
    Maar dat is mijn mening

9. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ps Amsy, ik had je zelfkritiek en latere nuancering nog niet gezien :) sorry.

10. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik geloof niet dat ik de dierenarts had moeten bellen als ik niet vind dat ie ziek is ik had alleen een vraag over de brokjes verder doet ie het goed. maar van mij mag hier een slotje op want ik vind dit uit de hand lopen door een vraag en sommige reacties hier op lijkt het net of ik een slechte poezen moeder ben. ik heb alles voor ze over en daar laat ik het bij. dus graag een slotje heb hier geen zin in om deze discussie verder te gaan.

11. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Je kunt dierenarts ook gewoon bellen voor advies, da's toch geen enkel probleem joh. En je bent zeker geen slechte poezemoeder hoor, laat je dat vooral niet wijsmaken!

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op verzoek van TS gaat deze dicht.

(volgende keer graag verzoekjes via de report-knop of Pb indienen, we lezen niet alles ;) )

Kwebbel

Share This Page