Ik heb een vraag over mijn haren. Ik had vroeger toen ik klein was krullen niet veel maar wel wat toen waren ze geknipt en is het minder geworden. Toen ik wat ouder wat was het stijl en heb ze toen kort laten knippen en heb dat jaren gehad. Maar nu laat ik ze lang groeien en zitten helemaal weer vol met krullen ( kan je het nog volgen ) Weet iemand hoe dat kan?
Ja vind het zo vreemd. Ik had al helemaal in mijn hoofd van als ik ze lang zijn wil ik dat kapsel (stijl) Maar goed dat gaat nu niet, heb teminste geen zin om met een stijltang het recht te maken
Nou de laatste x dat mn zusje krullen terug had gekregen heeft ze ze na een tijdje weer n stuk afgeknipt en toen zijn de krullen weer weggegaan haha, dus dat wisselt steeds dan denk ik
Ben ik er dadelijk aan gewend en dan laat je ze knippen en daarna zijn ze weer stijl Oké Dus nu ben ik volwassen
Haar kan inderdaad door hormonale veranderingen (weer) gaan krullen. Mijn moeder had krullen en na de bevalling van de eerste werd het stijl, en toen ze in de overgang kwam ging het weer krullen.
Oké, ik dacht altijd je hebt krullen of niet. Dus er zal me nog veel te wachten staan als het aan verschillende hormonale veranderingen enzo kan liggen..
Ik had het omgedraaide. Ik was ook al met rossig haar geboren en dat viel uit. Toen spierwit haar voor teruggekomen, wat met de tijd steeds donkerder word. Ook was mijn haar tot mijn elfde echt steil. Toen nam mijn moeder me een keer mee naar de kapper voor een bob, maar ik kwam er als een schaap uit! Allemaal dotjes krul op mijn kop, het zag er niet uit. Toen een tijdje mooie krullen gehad, maar nu is het er weer allemaal uitgezakt. En dat komt niet door de lengte (en dus zwaarte) van mij haar, want als het kort is, blijft het ook steil. Maar ik kan jouw verhaal idd niet verklaren.
Hoi, Ik heb hetzelfde, toen ik geboren werd was ik donker met krullen. Vanaf mijn 2e ongeveer werd ik blond met heel stijl haar. Nu ben ik 30 en krijg ik weer krullen. Ik heb dit bij de kapper nagevraagd en dit schijnt toch te maken te hebben met je hormonen. Je wordt ouder en dan verandert je hormoonhuishouding, dat kan dan weer krullen bezorgen. Of het echt klopt weet ik niet, maar het klinkt wel logisch zeker als het later weer stijl wordt. Grtz.Linda
Ja maar is ook weer niet fijn want je stelt je eigen er toch op in als je naar de kapper gaat of als je denkt ze lang te laten groeien en blijkt ineens krullen te hebben (of stijl)