dat is verschrikkelijk leuk Kelsey is komt daar al vanaf dt ze 1 was. En heb foto's van haar daar elk jaar. Dit jaar zijn we voor het eerst geweest met Damiën erbij. Alles is op hun hoogte. Leuke speeltuinen (2 stuks...een kleine en een grote) Ik vind het echt super!
Ja is heel leuk voor dreumessen! Tis echt voor de kleintjes tot groep 4/5 heel erg leuk. Hoewel de meiden van mij er ook nog plezier aan belevem
is idd erg leuk 11 jaar geleden vonden mijn kids het al super en als je het ze nu vraagt we gaan erheen met Caitlin zeggen ze "mogen we mee"het is daar zo leuk en dat door pubers?
Is echt leuk ja! Idd een aanrader. Wij nemen binnenkort een abonnement hier op. T is hier 2 km vandaan dus..
heb even de website bekeken, wat leuk! ik wil nog wel eens naar de efteling, maar voel niets voor die achtbanen enzo, zeker niet met kleintjes bij je.... Dit is veeeeele malen goedkoper en volgens mij net zo leuk met kleine kids! Wat een goede tip! kan niet wachten tot Mirthe zo oud is dat ze dit leuk vindt, hahaha...
Een onwijs leuk en gezellig, en het belangrijkste, zeer betaalbaar park voor de kleintjes ! Mijn Amber is stapelgek op het park, wij gaan dit jaar ook een abonnement nemen !
Ja het is echt een heel leuk park, en nog betaal baar ook! We zijn er vorige maand geweest met Ewout, en die vond het geweldig! Als de baby zometeen geboren is, nemen we ook een abbo, als je dan 2 of 3x gaat heb je het er alweer uit
hihi,.. een heeeeeel leuk park! Kan mij herinneren dat mijn ouders mij er vroeger naar toe namen! Heb vele foto´s van mij in dat park! Lang niet meer geweest, maar daar zal verandering in komen! Liefs kiss
Leuke reacties, ik ben nu wel heel nieuwsgierig! Voor de Efteling vinden we Lotte nog te jong, zo'n sprookjespark komt dan meer in de richting en het is voor iets meer dan een uur rijden dus nog goed te doen.
Ja als ze een beetje kunnen lopen is het heel erg leuk voor die kleintjes! Er is een parkje met kabouter huisjes, nou dat is het helemaal hoor!
Wij zijn er in juni al 2x geweest en het is echt een heel leuk park! Het is dicht bij ons huis dat is wel lekker! Thyron vondt het erg leuk ondanks dat hij de sprookjesfiguurtjes nog niet echt kent. Ik heb er ook hele leuke foto's kunnen maken! Je hebt er ook een rijdend (nep) paardje waar je met je kind op kan hahaha wel grappig!
Wij zijn er een paar weken terug geweest. Het is een echte aanrader, en niet duur als je op de centjes let.