Wat niet weet wat niet deert. Naar mijn mening. Iemand die zn kat in een zak dumpt. Verdient geen dieren. Dus ook dit beestje niet. Ik heb ooit ook een verwaarloosde mishandelde kat gevonden. Die heb ik nergens op gezet maar gehouden. No way dat ik een dierenbeul zn dier terug ging geven.
Soms wordt dit ook door buren ofzo gedaan om geen last meer te hebben dus ik heb het netjes gemeld. Nu zegt de dierenarts dus wild geen moeite meer doen. En wordt ik nu dus lastig gevallen en zwart gemaakt op fb
Ben jij lid van die fb groepen waar zij het op zet? Je moet anders het beheer daarvan even inschakelen.
Je hebt genoeg gedaan om een eventuele eigenaar te bereiken. Helaas heb je er erg betweterige "dierenvrienden" bij. Dus ik zou het beheer van de sites ook inlichten en haar verder negeren.
Van de ene site is ze zelf het beheer kom ik net achter. Vriendin van me is lid geworden. Kan ik er dan nog wat mee?
Ik vind het super dat je de kitten wilt houden!! Dierenasiel kampen heeft al 75 kittens in de opvang.... Veel liefde toegewenst, van dit kleine kittentje!!
Gewoon van de site gaan en evt. blokkeren. Niet te moeilijk doen. Als jij je overal gewoon afmeld en de vervelende mensen blokkeert dan houdt het vanzelf op.
Ik hoop het maar want voelt niet fijn om voor leugenaar en dief uitgemaakt te worden terwijl ik juist iets goeds probeer te doen