Kitten gezocht, weten jullie een nestje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Indy89, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze persoon ziet de dingen zeker niet behoorlijk zwart wit, alleen maar zeer realistisch. Zouden meer mensen eens moeten doen.

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Ze reageert al niet meer, nadat ze zichzelf wijs heeft gemaakt dat ik de kleuter was in dit topic.... :D

3. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat ben je ook aangezien je het blijft opzoeken.

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Jullie blijven het beide opzoeken, schaam jullie allebei. Ts vraagt om info over een nestje kittens en het is niet netjes dat het volledige topic gekaapt wordt over nestjes en beschuldigingen over een weer.

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Maak dat jezelf maar lekker wijs, dan hoef je helemaal niks met hoe jij anderen veroordeelt en op complete aannames mensen compleet de grond in boort.
    Vooral niet in de spiegel kijken als er hordes mensen binnen dit topic roepen dat je veel te ver gaat. Vooral niet doen dan.

6. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik boor mensen niet de grond in, ik zeg hoe ik erover denk als je je kat doelbewust laat dekken. En als dat hard over komt dan is dat maar zo.

Pietje, je hebt gelijk dat dit niet netjes is maar als ik mijn mening geef en mensen gaan er zo tegenin dan reageer ik toch ook. Met de beste bedoelingen vooral voor de katten hoor! En om mensen eens bewust te maken van alle schrijnende dingen die gebeuren.

Deel Deze Pagina