hallo dames, ik ben een boodschappenlijstje aan het maken omdat ik de laatse 2 weken een beetje heel veel duurder uitkwam met boodschappen doen maar het zou makkelijker zijn als ik ergens een site kon vinden waarop staat wat alles ongeveer kost, weet iemand dit? of bestaat die niet alvast bedankt!
kun je op albert.nl on line winkelen? wat makkelijk! hebben jullie dit weleens gedaan? hoe moet je betalen dan?
Bij albert kun je gewoon pinnen als ze de boodschappen kunnen bezorgen. Let er wel op dat je altijd bezorgkosten betaalt, tussen de 4.95 (daluren) en 8.95 (piekuren). En je moet geloof ik voor minimaal 65 euro besteden.
helaas bezorgen ze niet bij ons in de buurt vroeg me wel meteen af of de prijzen die on line staan gelijk zijn aan de prijzen in de winkel want als ik mijn boodschappen lijstje dus invul dan ben ik goedkoper uit
Alleen als je online winkelt, winkel je veel bewuster. Dat scheelt bij mij echt enorm, ik heb in de supermarkt nogal de neiging om alles wat ik lekker vind in de kar te gooien.
nou ik heb dus bedacht om voor de hele week op te schrijven wat ik welke dag wil eten en dan verder wat ik nodig ben en dan op albert alles in het mandje gooien en dan kijken wat ik kwijt kan zijn bij de appie dan heen gaan en kopen alleen wat op het lijstje staat natuurlijk, f zou dit niet handig zijn?
Wil je persé naar de AH? Ik denk nl dat je bij lidl of aldi stukken goedkoper uit bent. Wel een slim idee, over een lijst voor de week maken. Doe ik ook altijd
ik ga nu ook naar de liddl maar ik had dus vergeten mijn vlees erbij tre rekenen hmmm oops maar bij de liddl kan ik niet de pakketjes krjgen voo de macaroni enzo vandaar dat ik het zo eens wou proberen omdat ik dus pas door de week gewoon teveel kwijt was an boodschappen