Drukkende pijn bekken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Bamboe, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bamboe

Bamboe Actief lid

Dec 5, 2011
    104
    0
    0
    Nootdorp
    Hallo,

Ik ben 9 dagen geleden bevallen van een lieve dochter. De eerste dagen heb ik veel last gehad van hechtingen en het trekken ervan als gevolg van een flinke scheur tijdens de bevalling. Na een week zijn er wat hechtingen weggehaald en dat scheelt heel veel.

Ik merk alleen nu hoe beurs mijn bekken nog zijn. Zitten en staan voor langer dan een minuut geeft een bepaalde druk. De laatste twee dagen heb ik veel op bed gelegen als gevolg hiervan.

Is t normaal dat ik dit nu nog zo erg voel? Heb het gevoel dat ik aan bed gebonden ben. Traplopen kan ik beter helemaal laten. Maar ook t verschonen van een luier moet ik over laten nemen als t te lang duurt door bijvoorbeeld doorlekken.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je zoveel last hebt datje niet kunt staan/traplopen dan zou ik even contact opnemen met een bekkenfysiotherapeut. Die kan je wat oefeningen en tips geven. Ze komt ook aan huis als je nu nog niet naar een praktijk kunt komen. Ik zou dat zeker even doen!

Mirjam

Share This Page