dikke pech.... maandag mijn mooie moederfiets met 2 kinderzitjes en gisteren navigatiesysteem uit de auto weg... lekker allemaal in 1 week :x nu hoor ik de laatste tijd wel vaker dat het steeds meer en meer gebeurt
vroeger vaak mijn fietsen, vorig jaar november is er bij ons ingebroken en (gelukkig) alleen maar televisie, playstation 4 plus spelletjes gestolen.
Bij ons ook 2x fiets. En heeel veel fietslampen gek genoeg. Wat een pech Anna kan daar zo boos om worden.
Mijn portomonnee, toen ik in Duitsland in de trein stapte toen ik weer naar NL ging. Kon toen geen aangifte doen in NL...
Vorige zomer mijn Batavus mamdo deluxe moederfiets. Kei hard voor gespaard om hem te kopen Inc een nieuw achterop zitje op maat voor zoon . Ivm rugoperaties in maart kon ik hem niet in de schuur zetten er er weer uit halen ( vastgezet) want kon de draai niet maken. Daarom stond hij in de tuin. Smorgens wil ik de kindjes naar school brengen en stond fiets niet meer in de tuin. Ja dom sleutels zaten er op. Poort was open gebroken dus zijn zo weggefietst. Ook schade op achterdeur maar zijn niet binnen gekomen gelukkig. Helaas dus geen geld van de verzekering en heb nu een simpele fiets niet gemaakt voor een kind van 30kg achterop . Helaas is zelf deel nemen aan het verkeer voor hem geen optie en zit hij voorlopig nog wel achterop of moeten verplicht met de auto als de afstand iets langer is. Zo jammer . Zijn nu bezig met aanvraag duofiets bij de gemeente. Verder een keer poging tot diefstal auto. Helaas kregen ze hem niet gestart maar kon de auto toch naar de sloop. Stuurpen hadden ze afgebroken, bedalen verbogen, radio dan wel gejat ( ding van 30euro) en maken zou meer kosten dan auto waard was. Was mijn 1e autootje Dat was het wel. Andere dingen vast ook wel maar niet van belang
1x een fiets van het station. En die is er een paar dagen later weer terug gezet. Toen heb ik hem terug gejat
Een gouden ketting uit een kleedkamer. Mijn fiets met zitjes. En er is een keer ingebroken; de tv, 2 laptops en een PlayStation gestolen.
Een witgouden ring toen ik nog op school zat. Laatst is er geld gepikt uit mijn tas op de sportschool.
Mijn allereerste telefoon toen ik 12 jaar was (snap nog steeds niet wat andere mensen met zo'n ouderwetse telefoon moeten). Heel veel zadelhoezen en fietstassen. Verder eigenlijk niets...
Ooit mijn portemonnee, in 2010 mijn mooie Union Flora moederfiets voor mijn voordeur. Zette hem op slot, loop naar binnen om naar de wc te gaan, kom terug en fiets weg... Dat voelde zo vreselijk!!