Niemand heeft iets vevelends tegen je gezegd, alleen een heel redelijk advies gegeven om niet weer een kat in huis te nemen. Als je nu alles zo moeilijk vond dan waarom het risico nemen dat het weer zo gaat.
Nou dan vraag ik me af wat voor mensen dat zijn want ik kan me niet voorstellen dat je zoiets begrijpt .. maar goed ...
Ik denk dat als je het aan mensen in je omgeving vraagt die zelf ook kittens/katten hebben dat ze het niet begrijpen. Of ze zeggen dat ze het begrijpen maar een dierenvriend kan zoiets nou eenmaal niet makkelijk begrijpen. Het zijn geen speeltjes die je maar weer verkoopt als ze toch niet zo leuk zijn of het niet doen zoals jij wilt. We hebben het hier over levende wezens.....
Jewel... krijg ik wel!! En ik open een forum , omdat ik wou weten hoe mensen erover dachten hoe het is om een baby met kitten op te laten groeien!!! Niet om te vertellen hoe dom het is dat we de katten weg hebben gedaan!! Daar zit ik echt niet op te wachten!!
Ik begrijp dat dit niet de reacties zijn waarvan je hoopte. Ik ga dan ook geen commentaar meer geven, dat is al genoeg gedaan. Als ik jou was zou ik me meer richten op de komst van je kindje. Een huisdier kan later dan nog altijd toch!
Ik zal dit topic op slot zetten. Toch denk ik dat je je moet realiseren dat als je een topic opent, mensen het niet met je eens hoeven te zijn.