lieve lezers ik plaats hier toch een bericht voor een vriendin van me Zij is moeder van 3 kindertjes en het gaat momenteel niet zo super goed daar wegens dat zij weg is bij der ex ze heeft nog geen eigen huisje en der ex wil niets mee geven aan haar van de kinderen. nu is het zo dat zij erg weinig centjes heeft voor kleding voor haar kinderen en vrij weinig leuk speelgoed ik kan ze niet helpen omdat ik een zoontje heb in dezelfde leeftijd met dezelfde maat. ik heb het zelf jammer genoeg ook niet breed dus nu mijn vraag aan jullie zouden jullie ons kunnen helpen aan wat kleding en speelgoed voor dit gezin? meisje van 1 jaar maat 86/92 schoen maat 20 jongen die word 4 kleding maat 110/116 schoenmaat 27 jongen van 6 maat 128 schoen maat 33 nu is het zo ik kan zelf niet verzendkosten bekostigen jammer genoeg omdat ik zelf geen werk meer heb anders had ik het graag gedaan. zijn er mensen die mij misschien kunnen helpen zodat zij ook weer op de rit kunnen komen en denk dat er een last van haar schouders gaat vallen als de kinderen weer wat leuks krijgen. ik hoop het alvast erg bedankt voor het lezen .
dat weet ik heb er al melding van gemaakt en waarom zijn deze topics niet toegestaan zie zovaak dat er hulp gevraagd word dus waarom zou deze niet mogen ?
Zie volgende punt 1.22 Het plaatsen van berichten en/of het versturen van privé berichten met als doel het werven van sponsoren of fondsen, in de vorm van geld of goederen, voor jezelf of voor anderen, is niet toegestaan. Deze gaat dicht.