wahahaha een echte donder dus, ik hou er van. Ik denk niet dat ik moet gaan googlen op die kitten opvang want ik ben meteen verkocht aan 20 katten
dat was bij ons ook het probleem. in het asiel hadden ze 1 grote kamer met wel 30 kittens..het leek wel een kindercreche, overal balletjes, krabpalen, kleden en muisjes, en dan die kittens die allemaal over elkaar heen buitelen... daar sta je dan middenin en moet je gaan kiezen! ik heb 3x geroepen "we nemen ze allemaal!" maar ja, das wel weer heel veel en ze is idd een donder, vind ik zelf ook wel leuk
ja zie je wel ik google toch stiekum en daar komt dan al een zwart met wit pluisje voorbij aaaaaaaaaaaahhhhhh. Oh oh oh ikke ben verliefd!!!!!! Ik zou ook niet kunnen kiezen, wil ze allemaal maar ja dat is wel heeeeel erg veel.
hier is een foto: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/marieke1983-albums-sientje-picture5247-sientje-8-weken-oud.html
Zustertje wat leuk!! hier heeft ze onze bank onder handen genomen...ben er niet zo blij mee want het is een peperdure bank die we in bruikleen hebben. nu liggen er kleden overheen
Voor de liefhebber heb ik misschen morgen twee kittens in de aanbieding . Nog heel even wachten of een vriend van mijn broer ze wil en zo niet dan hopen we iemand anders er blij mee te kunnen maken. Ze zijn momenteel 7 weken en gaan straks even proberen het geslacht te ontdekken
View attachment 5195 Hierbij een foto van onze kittens die waarschijnlijk morgen in de "verkoop" gaan (niet echt verkoop natuurlijk maar we willen er wel een kleine vergoeding voor uit angst voor mensen die zulke lieve beestjes als slangen voer willen geven, een klein centje voor in de spaarpot van de kleine dus ).
wow Nathalie, wat een schoonheid! @B en N, wat een droppies, hopelijk vind je snel een plekje voor ze!
Ik heb 3 katers, waarvan 2 idd wel eens vechten. We hebben op zolder 2 kattenbakken staan en buiten in de ren nog 1 (katten komen verder niet buiten) Ik zeg altijd, als je er 2 kan hebben, dan ook 3. Maar de stap naar een 4e is ook zo makkelijk dan he... Maar dat doen we niet. Je moet met 3 beestjes wel echt elke dag stofzuigen, zeker met een kleintje want die zit meteen onder de haren! Succes met beslissen!