hallo, ik heb een vraagje?? ik heb een paar weken geleden een kittenpakket aangevraagd maar hoe lang duurt dat voor dat die komt
ja die gratis kittenpakket www.kittenpakket.nl in 2001 heb ik ook eentje aangevraagd en die had ik binnen een paar weken daarom vind ik het zo vaag
Misschien hebben ze het druk. Of misschien denken ze je hebt er al een keer 1 gehad. Ik zou het niet weten. Kan je ze niet een mail sturen?
dat weet ik eigenlijks niet maar toen ik dat andere kittenpakket had aangevraagd woonde ik nog bij mijn vader in noord-holland
Vreemd. Ik zou gewoon even kijken of je ze kan mailen. Zal haast wel, want je kan ook een pakket aanvragen...
Ik ben een keer naar zo'n mega pet store geweest en info gevraagd over de voeding omdat we toen net twee kittens hadden. En toen kregen we een aantal dingen kado. Ook bij een dierenwinkel bij ons in de buurt. Dus als je laat vallen dat je net een kitten heb, dan krijg je meestal wel wat kado (proefmonstertjes eten, muisjes e.d.). Groetjes, Butterfly