als ik zit heb ik continue een stekende pijn in de regio van mijn rechter rib/ net onder mijn borst. De pijn is nu zo erg dat rechtop zitten een probleem is. iemand die weet wat dit kan zijn
zit er een klein iemandje met een voet naar boven te duwen misschien? Durf het niet te zeggen, als het aanhoud even overleggen met je vk?
Is het echt een stekende pijn? Ik heb namelijk een brandende pijn onder mijn borst. En dit wordt veroorzaakt door de wrijving tussen mijn borst en buik. Talkpoeder helpt wel goed.
Niet om je bang te maken hoor en het is waarschijnlijk ook helemaal niet zo, maar ik dacht dat dat ook een symptoom was van een zwangerschapsvergiftiging. Maar daar horen natuurlijk ook nog andere symptomen bij.
Ik denk dat het gewoon je ribben zijn, heb ik ook heel veel last van (gehad) zelfs zonder dat de baby er tegenaan schopt doet het zeer, omdat het -voor mijn gevoel- gewoonweg niet meer past maar als je het niet vertrouwt zou ik even je vk of ha bellen
Ik heb dat ook af en toe! Lijkt wel alsof je steken in je hart hebt zeg maar... Doet me hele tiet zo pijn Gaat meestal wel weer over.. Maar ben ook benieuwd wat het is..
Heb het ook, maar dan links. Had het bij de eerste ook. Echt een stekende pijn en soms lijkt het wel alsof er allemaal beestjes lopen Rare kriebel en dan weer pijn. Bij m'n ribben. Ik heb dezelfde pijn op mijn rug op dezelfde hoogte als waar het voor zit. Had ik ook bij de eerste. De fysio zei toen dat het komt omdat je buik groeit en de boel in de verdrukking komt en je spieren juist wat uitrekken.
Ik heb daar ook last van. Wat ik dan doe is op een kussen gaan zitten in een stoel(of bank) met een zo recht mogelijke rug. Ik heb geen idee wat het is. Ribben, baby die daar zit, soort van bandenpijn...who knows?