kittens gevonden bij ons in de schuur

Discussie in 'De lounge' gestart door joyce26, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal,
    vandaag zag mijn man ineens een kleine kitten in de tuin lopen me man ging naar buiten en de kleine kitten schoot de schuur in me man had al elke keer het idee dat er een kat in de schuur zat maar vandaag ging ie eens kijken en tot zn schrik zag ie daar niet maar 3 kleine kittens en moeders is en was nergens te bekenen we hebben eerst gekeken of er nog meer zaten dit was niet het geval ik ben snel naar de supermarkt gegaan en daar wat voer voor kittens gekocht en gekeken of ze dat wilden/konden opeten en dit was het geval toen hebben we ze uit de koude schuur gehaald en mee naar binnen genomen ze zitten nu lekker warm naast me op de bank :D zo lief om te zien wel de rest van de dag in de gaten gehouden of we moeder poes zagen maar nergens te zien nu zit ik er aan te denken om ze zelf maar te houden het zijn echte schatjes.
    heb een foto van de katjes in me album gezet en moest het even kwijt.
    groetjes

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Owh wat lief! Alledrie zelf houden? jeetje wat n drukte van belang hihi.. Ik zie helaas nog geen foto..

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ohhhhh ze zijn zo schattig!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lief!

maar die moeder moet wel ergens zijn! Het kan zijn dat ze jullie gezien heeft en niet meer durft te komen.
    ergens zit me dat wel een beetje dwars. Ze zoekt zich straks helemaal rot.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ooh wat een snoepjes!

Wel leuk 3 katten :)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Scheelt ook hoe oud de kittens zijn toch? Als ze 10 weken zijn mogen ze bij de moeder weg, anders niet ofzo>>? En moeders is ze met 2 dagen weer 'vergeten' hoor! Hoe sneu dit ook is/klinkt..

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Aahh wat een schatjes :D

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @natasje dat is het hem nou juist daar maak ik me ook best wel druk om ondanks dat ze zo schattig zijn en ik ze graag zou houden heb ik ook zoiets van maar wat als de mama ze zoekt en ze niet kan vinden vind ik ook zielig maar aan de andere kant ik heb hier weleens een kat gezien maar dat is alweer een tijdje terug en vanuit de woonkamer kijk je zo richting schuur. en kheb dan liever dat de kleintjes een warm thuis hebben dan dat ze ergens rond zwerven en misschien wel doodgereden worden of iets het is best wel dubbel.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ik had ook hetzelfde gedaan als jij denk ik. maar toch he? heb zelf van 2 van die mutsen rondlopen.

Heb je enig idee hoe oud ze zijn?

@patroeska, ja idd, de leeftijd maakt wel uit. dat is zo. Maar wat wij als datum stellen om kittens bij moeders weg te halen is vaak nog te vroeg hoor. ik kreeg mijn oudste met bijna 12 weken, en zij had smorgens nog melk bij haar mama gedronken.

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @natasja nee heb geen idee hoe oud ze moeten zijn maar als ik gok gok ik op zo n 8 a 10 weken was van plan om de dierenambulance te bellen toen me man ze vond maar die zei als ze zelf kunnen eten en drinken is het goed (toch zit me dat niet helemaal lekker) en denk dat ik toch ook maar even met ze naar de dierenarts ga voor mn eigen gevoel en misschien dat die kan zeggen hoe oud ze ongeveer zijn

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja ik weet t ook niet p'sies.. Vroéger.. ;) toen gingen ze al met 6 weekjes weg hè. Dat is toch echt sneu!

12. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Lief zeg! En ook lief van jou dat je zo goed voor ze wil zorgen, maar ik maak mij ook wel druk om mamapoes. Ik vind het zielig als ze haar kleintjes niet meer kan vinden!

Hoop dat ze toch nog herenigd worden met jouw hulp en dat je ze daarna alsnog kunt houden.

Liefs Cindy

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja de dierenarts moet dat kunnen zeggen idd. ik zou ze zeker langsbrengen voor onderzoek. ze kunnen ook kattenaids hebben of de niesziekte of vlooien, ze leefde tenslotte buiten.
    Ik kreeg mijn andere kat naar zeggen met bijna 8 weken (vond dat zelf wat jong maar die mensen wilde haar niet langer vasthouden). Maar ik vond haar zo verschrikkelijk klein. ze at ook brokjes en dronk water. Later bleek ze dus maar 5,5 week te zijn toen we haar kregen.
    :(. Ze is wel helemaal gezond hoor, maar had toen wel last van haar darmen enzo. jaaa duh ze moest eigenlijk nog melk van de mama! maar goed dat wisten wij niet.

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    ik heb zelf net een week geleden onze kittens een goed huisje gegeven en als ik naar deze kijk lijken ze echt wel rond 8 weken.

En dan mogen ze bij hun mama weg. Alleen denk ik echt wel dat mama ergens in de buurt moet zijn want ze laten hun kittens nooit erg lang alleen.

Of de moederpoes moet ergens binnen vast zitten.

Als mijn poes naar buiten ging kwam ze echt elke tien minuten weer naar binnen om te kijken of alles goed is

Vergelijk anders zelf even ik zet een foto van onze kitten in me album toen waren ze 8 weken oud

15. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Oh zo lief!
    Echte schatjes!

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ik heb nog een andere foto in het album gezet dan zie je het wat beter ik zou het niet durven zeggen maar ik ga zo wie zo langs een dierenarts vind het zo sneu als ze wel wat onder hun leden hebben en ik hoop datik mama poes een keer zie want dan laat ik die ook binnen kan ze iedergeval weer met dr kindjes samen zijn voor zolang als nodig is want ik kan het niet over me hart verkrijgen dat ze buiten lopen te zwerven dat vind ik ook weer zo sneu

17. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja ik durf bijna 100% te zeggen dat die rond 7a8 weken zijn niet jonger of ouder.
    Maar veel plezier ermee ze zijn wel super lief hoor!
    Ik hoop dat ze niks hebben.

18. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik schat ze ook op een week of 7 a 8. Ze zien er zo wel levendig uit :) De dierenarts kan ze wel even na kijken jah, zekere voor het onzekere.
    Misschien kan je ze wat kattenmelk geven (evt. gemengd met water), daar genieten ze ook van!

19. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ach wat een poepies
    kunnen ze ook niet gewoon bij jou in de schuur gedumpt zijn door mensen?
    dan kan je natuurlijk lang zoeken naar de moeder poes :(

20. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wat goed van je Joyce! Dat je ze zo liefdevol opvangt. Ik zou in jouw geval precies 't zelfde hebben gedaan hoor! Ben benieuwd wat de DA er van zegt, hopelijk zijn ze vrij van niesziekte, kattenaids e.d., want wat Natasja al zei, die kans zit er natuurlijk goed in :( ... Maar goed, zijn de ukjes de eerste nacht bij jullie goed doorgekomen?

Deel Deze Pagina