Poll: verf jij jouw haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kanarie, 27 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Verf jij jouw haar?

1. Ja ivm met grijze haren

75 stem(men)
    25,3%
  2. Ja, mooiere kleur

79 stem(men)
    26,7%
  3. Nee, wel grijs haar

25 stem(men)
    8,4%
  4. Nee, en geen grijze haren

117 stem(men)
    39,5%
  1. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Dames,

langzaamaan slaat de veroudering bij mij toe... grijze haren komen tevoorschijn en slaaprimpeltjes lachen mij vrolijk toe.

Ik verf mijn haar niet, doe wel eens een spoelinkje bij de kapper maar echt verven durf ik niet, bang voor grijze uitgroei.

Mijn vraag: verven jullie je haar?

2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.206
    113
    Nee, en ook nog geen grijze haren. Bij de eerste grijze haren gaat er wel verf in.

Vroegah mijn haar wel veel geverfd. Van blond tot rood van zwart tot knal roze. Nu al 5 jaar verfvrij.

3. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Heb mijn haar vaak en veel geverfd. Ben van mezelf bijna zwart en toen ik zwanger werd was ik grijsblond. Toen kon ik niet tegen de verflucht dus mijn eigen kleur laten verven. Dat laat ik er sinds die tijd uit groeien. Wel wat grijze haren maar ik heb mijn haar zo doodgeverfd dat mijn krullen zijn verdwenen :( Hoop dat ze terugkomen.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.818
    113
    Ja en heel vaak ook. Ben 34 en heel grijs al, dus tja.

5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Nog nooit geverfd, maar zodra ik beetje grijs zou worden wil ik het wel gaan verven. Loop liever niet met grijze haren rond

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Ik heb nog nooit mn haar geverfd maar ik heb onlangs mn eerste grijze haar gevonden.. vrees dat ik er binnenkort aan moet geloven :confused:

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ja, lekker gekke kapsels en dus ook verven!

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb nee ingevuld en ben nog niet helemaal grijs. Ik begin wel grijze haren te spotten. Ik ben niet van plan om te gaan verven, te duur.

9. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik kleur mijn haar, omdat ik hier en daar wat grijze haren heb, maar ze zijn zo verspreid dat het pas gaat opvallen als ik erg lang mijn jaarboek kleur.
    Ik kleur mijn haar altijd in mijn eigen kleur trouwens...ik heb geen last van een lelijke uitgroei als ik het een tijdje niet kleur.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik begon al rond mijn 20ste grijs te worden, dus verf al een lange tijd mijn haren.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.768
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb gestemd nee-geen grijze haren. Maar... eigenlijk heb ik er al wel een paar. Gelukkig heb ik flink slag in mijn haar, ik heb het idee dat het dan minder opvalt. Als het erger wordt, ga ik denk ik voor high lights om het wat te camoufleren.

Ik vind dat grijs haar best mooi kan zijn bij een kort kapsel, bij een 'passende leeftijd'. Ik weet niet precies wat een passende leeftijd is, trouwens. Mijn moeder is zestiger en heeft kort grijs haar, kan prima. Maar ik heb lang haar en ik ben er echt nog niet aan toe om dat kort te laten knippen. Weet ook niet of dat ooit zal gebeuren. Maar lang en grijs vind ik niet mooi. En ik ben dertiger, dat voelt voor mij nog niet als de 'juiste' leeftijd voor grijs. Dus ik vrees dat ik toch ook nog wel een tijd mijn haar zal (laten) kleuren.
    Maar ik snap je vraag. Ik heb ook geen idee wat verstandig / handig / mooi is.

12. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik heb het laatst voor het eerst laten kleuren.
    Ik had al een tijdje last van grijze haren. Eerst met het pincet in de weer geweest, maar er was niet meer tegenop te plukken :roflmao:
    Het is in mijn eigen kleur geverfd, zodat ik niet echt een uitgroei zal krijgen. Als het weer te gortig wordt kan het bijgekleurd worden.
    Kosten hebben me een hele tijd tegengehouden, maar ik ben er nu wel heel blij mee :thumup:

13. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

“Vroeger” regelmatig, blond,bruin,zwart enz enz omdat ik het leuk vond en mooier vond
    Nu had ik mijn haar denk 2 jaar ofzo niet geverfd en had laatst zoiets van ja wil het wel weer verven, was daarna bezig gegaan met henna op mn handen en voeten en dus ook gelijk maar in mn haar gedaan, heel blij mee erg mooie kleur en 1000000x gezonder voor je haar:)

14. Armina

Armina Niet meer actief

Mijn antwoord is eigenlijk, Nee niet meer. Ik heb wel grijze haren en heb het wel geverfd om die reden . De laatste tijd staat het mij tegen. Het wordt altijd lichter in een kleur die ik niet mooi vind en zou het eigenlijk om het mooi te houden om de vier weken moeten bijwerken. Daar heb ik geen zin in.

Maar het kan zo zijn dat ik mij over een maand weer bedenk :rolleyes:. En dus weer verf.:D

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja ik verf mijn uitgroei bij, blond. Ben zelf nogal donker namelijk (dus niet vanwege grijze haren).

16. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Nee, mijn haar nog nooit geverfd, maar ben ook niet grijs.

Ik fohn mijn haar bijna elke dag, dus om dan ook nog eens te verven is wel heel erg slecht voor mijn haar.

Zodra mijn haar grijs word gaat erg wel een kleurtje in.

17. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb 'nee, niet grijs' gestemd omdat ik die paar verdwaalde grijze haren nog niet grijs genoeg vind om het echt grijs te noemen.
    Maar het zal niet heel lang meer duren voordat er 'wel verven ivm grijs haar' staat. ;)

anica vindt dit leuk.
  18. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Toevallig ga ik er zo (na 2 jaar verfvrij) weer een busje verf ingooien :D

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nee. ook nog geen grijze haren gelukkig.

Vroeger wel zo nu en dan mijn haren geverfd. Maar werd het al snel zat ivm die uitgroei. ;)

20. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Ja, verf het al sinds mijn 16de. Toen voor leuke kleurtjes, nu door grijze haren.

Deel Deze Pagina