Kittens 'over' . iemand interesse?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha ja erg he, ik ben het meest verschrikkelijk mens op aarde!!! ;)

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

jammer trouwens dat jou moeder zich niet op tijd heeft laten steriliseren.... dan had dit topic 1 zuurpruim minder :D:D:D:D

(geintje natuurlijk maar kon m niet laten)

3. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    maar gelukkig mijn kindjes dan niet zo zijn en ik altijd thuis ben en de verantwoording er ook over neemt

4. Neem nog een glaasje azijn..:$

5. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen wat je reden is geweest om je kat niet te laten helpen en een nestje te laten krijgen?

6. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Het is gewoon belachelijk dat mensen nog kittens krijgen. Ik werk in het dierenasiel en je wilt niet weten hoeveel kittens wij binnen krijgen,elk jaar weer. Rond de 1500!! katten en kittens elk jaar alleen omdat mensen niet steriliseren,kan er zoo pissig om worden, mensen snappen gewoon NIET dat ze de kattenpopulatie zo laten groeien!

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Na deze verklaring zou ik me hard maken voor het steriliseren van alle katten,het is echt te gek dat er nog ongesteriliseerde exemplaren rondlopen:(

Ts,laat je niet gek maken hoor,prachtige kittens heb je.Ik hoop dat je er een goed huisje voor vindt.

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik doe een gok...misschien gewoon omdat het leuk is;)

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Weer wat geleerd :p

10. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Ik heb geen autorijbewijs en dus geen auto. Niemand in mijn omgeving kan zo even naar hilversum rijden, en om nou met dat beestje in de trein/bus te zitten zie ik niet zitten, ik denk dat dat best stressend is om dat zo met openbaar vervoer te doen. Als ik een auto had (en kon rijden :p) dan had dat geen punt geweest. Want op zich is 45min niet ver met de auto maar OV vind ik een ander verhaal. Je telt dan niet alleen de reis tijd maar ook de tijd waarop je moet wachten mee, en dan kan dat best een lange rit worden.

11. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ja sorry, ik snap dat het in sommige gevallen wat moeilijk kan zijn maar dan nog denk ik liever in oplossingen....je hebt toch wel mensen in je omgeving (ouders, broer, zus, partner, vriendin) die dat voor je over heeft om mee te rijden? Misschien wil TS het diertje wel brengen tegen een kleine vergoeding?
    Waar een wil is is een weg....

12. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Daar heb je wel een punt, maar dan ben je wel afhankelijk van anderen, of zij wel tijd hebben e.d. De kittens mogen nog niet weg dus zou nog geen planning kunnen maken en hou er totaal niet van om afhankelijk te zijn van anderen, ik weet hoe dat gaat hier. ;)

Ik zou het liever zelf doen. :D

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

Gewoon omdat ik dat leuk vind ..... Het is het tweede nestjes al overigens ..... SHOOT ME SHOOT ME 😁😁

14. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Lisa2005 heeft natuurlijk wel een punt he. Er is nou eenmaal een kattenprobleem.

Maar ja die kittens zijn ook zooo cute!! Ik heb er 2 gehad. Mooie tijd ♡♡♡
    En nu zijn het 2 mormels die meer in de weg lopen nu we kindjes hebben. Maar ze zijn leuk genoeg om te houden :) :)

15. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Tja kittens zijn leuk heel leuk.. Maar er is inderdaad een flink katten overschot en best zouden mensen dubbel nadenken voor ze een nestje nemen..
    Ts misschien kun je je aanmelden als opvanggezin voor kittens bij een asiel in de buurt. Dan kun je wel lekker blijven genieten van die pluizenbolletjes maar de plaatsing blijft in handen van het asiel dus blijf je zeker niet zitten met kittens en dan help je niet mee aan het overschot. Nog een voordeel de meeste asiels kiezen er tegenwoordig voor om kitten gecastreerd te plaatsen of ze geven een flinke korting bij castratie in hun asiel of bij de aangesloten dierenarts.

De kittens zijn schattig. Maar helaas is hier nu geen plek voor 1of2 kittens zolang ons dove oudje er nog is

16. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Volgens mij laat ts haar kat niet zomaar ongesteriliseerd de straat op gaan, maar kiest ze bewust voor een nestje waar ze netjes een nieuw thuis voor zoekt. Dat is wat anders dan de 1500 kittens waar jij het over hebt. De eigenaren van die moederpoezen laten de katten lekker hun gang gaan en vervolgens worden de kittens aan de kant geschoven.

Wel hoop ik dat je jezelf verdiept hebt in alles wat erbij komt kijken, zoals de gezondheid van de ouders en entingen van de kittens. En zonder een zuurpruim te willen zijn... het is inderdaad wel zo dat de asielen overvol zitten met kittens die een thuis zoeken. Dus het is wel de moeite waard om erover na te denken of je niet liever toekomstige kattenbezitters naar het asiel ziet gaan in plaats van naar jou omdat je voor de "leuk" nestjes fokt. In het vervolg bedoel ik dan hè...

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaahhww lief!
    Wij hebben sinds dinsdag een kitten, de horror. Wel een ragdoll, heel bewust waar ik ook nog mee wil fokken 😱😱

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Foto's! ❤️

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo fluffy 😱😍

20. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Mooie Ragdoll hoor, wij hebben er hier 2. Geweldig! Hier hebben ze nit wat gesloopt of lastig geweest. Veel plezier ermee!

Deel Deze Pagina