Pff, geen zin meer...

Discussie in 'De lounge' gestart door theeleut, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Ik heb er even geen zin in... De huiskamer moet nog worden opgeruimd en gezogen, de was ligt ernog en moet het verjaardagsfeest van zoon en dochter voor morgen voorbereiden, maar heb er even geen puf meer voor.

Ben vanochtend dan ook opgestaan met een flinke verkoudheid en hoofdpijn..l :(

Even op zoek naar een pilletje dan maar, en een potje energie om het even af te gaan maken.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is vervelend zeg! Ik kan je helaas niet helpen maar alleen een hart onder de riem steken!
    Zet hem op, gewoon een voor een en dan krijg je het wel gedaan!

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb met dit weer en een onrustige dochter 's nachts op het moment hetzelfde...
    Wat mij helpt is de boel even de boel laten. Niemand die dat erg vindt.... het is veel te warm voor fanatiek los gaan in het huishouden. Dan een lekkere lange wandeling of buiten zitten.

Enne, dat pilletje doet ook wonderen :D. Ik ga als een trein op mijn panadolletje :D.

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook hoor, moet ook nog gezogen worden en gedweild, nog 2 wasjes weggewerkt worden etc etc. Mare geen haar op mijn hoofd dat ik dat nu ga doen in de hitte plus 3 kids en vriendjes die in en uit komen lopen. Ga zo lekker buiten zitten :D

Vanavond koelt het wel af en doe dan lekker de boel.

Rust lekker uit en neem een paracetamol. Rustig aan doen met dit weer hoor, huishouden kan later ook.

Beterschap!

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.518
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier hetzelfde.
    Huis is een puinzooi.
    Kinderen zojuist vakantie en zitten hier te zeuren dat ze naar het zwembad willen.Jongste ligt op bed dus dat kan niet.
    Pff heb er even helemaal geen zin in.
    Vanavond lekker uiteten met mijn beste vriendin.

6. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Zo mezelf voorzien van een kopje thee en een paracetamolletje... Met manlief afgesproken dat hij de boodschappen voor de verjaardag morgenochtend haalt als ik maar een lijstje maak... En de cake die ik nog zou bakken kopen we gewoon. :cool:

Nu even niets doen, opruimen en stofzuigen komt vanavond wel ;)

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar... Moet nog werken zo(even pauze) en het duurt nog 2 weken voordat ik vakantie heb..
    Succes ermee!

8. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    haha, heel herkenbaar, maar ik laat vandaag toch echt de boel de boel. Heb wel een wasje gedraaid en de vaatwasser aangezet. De vaatwasser ruim ik vanavond nog uit en dan na het eten even een stofzuiger door het huis. Wij gaan lekker BBQ-en en buiten zitten, vind het wel best zo. Het huishouden blijft wel liggen en aangezien het stof niet uit zichzelf verdwijnt zal het er morgen of overmorgen ook nog wel liggen en kan ik het dan ook wel opruimen. We leven nu toch voornamelijk buiten, dus niemand die daar last van heeft. Hebben ze dat wel, dan wil ik ze met alles liefde een stofdoek aangeven en aanwijzen waar de schoonmaakspullen staan. ;)

9. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    pffff, zit het in de lucht. Komt hier ook al de hele dag niks uit mijn handen op kantoor. En moet tot 17.00 uur blijven zitten want er is verder niemand vandaag. Al is de telefoon al sinds 11.00 uur niet meer gegaan, dus vlg mij zit de rest van Nederland mij uit te lachen op het strand :(

Misschien toch een half uurtje smokkelen ;)

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.185
    113
    Same here...... alle collega's hebben vrij genomen

11. A2CA

A2CA Niet meer actief

Voor mij niet zo herkenbaar, wat wel scheelt is dat ik altijd alles smorgens doe rond 9 of 10 uur, ( alles stoffen ivm hoogglans bah ) en even stofzuigen of dweilen dan. Dochter aankleden en klaar.

Als ik het laat liggen kom ik de hele dag niet voorruit en word ik chagrijnig, ik houd niet van ' rommel ''

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan ik jou iets verkopen? hahaha! Eerst maar eens rekken tot 16.00 uur dan gaat de tijd daarna vanzelf ;)

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier dus ook, zit al vanaf 12:00 uur alleen :( collega's zijn vrij of naar het strand of op vakantie. Ik moet tot half 6 maar ga om 5 uur al lekker weg. De telefoon gaat ook niet over en al mijn werkzaamheden zijn al klaar...nog maar 2 uurtjes ;)

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh gelukkig, meende dat ik de enige was...

Heb enkel de vaatwasser in/uitgeruimd (en in de tussentijd aangezet ;) ) en voor de rest eigenlijk maar weinig tot niks. Ja, een paar bloemetjes water gegeven in de hoop dat ze niet zouden verdrogen en verder een CV van VL geüpdatet zodat hij straks een leukere baan kan vinden.

Voor de rest voel ik mij echt een zoutzak. Ligt voornamelijk aan de computer, want Facebook (spelletjes) en dit forum zijn onwijs boeiend :p

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ga zo gewoon lekker met de mobiel op het terras in de zon zitten :D

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.185
    113
    Weet je wat het ergste is........ ons kantoor is letterlijk aan het strand dus ik zie uit mijn raam allemaal mensen genieten op het strand inclusief mijn eigen man en kids :cool:

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat is helemaal zuur :(

18. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @sidmick ah dat meen je niet! Wat een kwelling om daar te moeten werken dan, haha! Zwaait je man af en toe even naar je? Vind dat hij je minstens een ijsje mag komen brengen :D

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.185
    113
    OP dit soort dagen idd een kwelling. En weet je wat het ergste is....... als ik op een mooie dag gewoon na mijn werk naar huis wil sta ik in de file tussen al die mensen die de hele dag op het strand hebben gelegen :x Maar het voordeel is een eigen parkeerplek aan het strand en vandaag na werk direct het terras op om heerlijk te eten en te drinken. Ach ieder nadeel heeft zijn voordeel :D

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan heb je een mooi vooruitzicht in ieder geval ;) Het wordt hier gewoon een pizzaatje halen en in een hopelijk koele huiskamer opeten en dan weer verder klussen.
    Ik zei een maand geleden nog: Laat het maar een rotzomer zijn, en dan volgend jaar weer mooi, dan kan ik er wat meer van genieten, haha! En nu: Beste zomer in drie jaar

Deel Deze Pagina