Dames laten we het gezellig houden hierzo....

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkie124, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Het valt me de laatste dagen weer heel erg dat er veel topics zijn waarin we elkaar aanvallen... Ts wil dan bijvoorbeeld gewoon even haar hart luchten en krijgt dan van alles naar het hoofd geslingerd. Oké ik ben zelf misschien ook niet altijd de gezelligste maar een beetje respect naar elkaar toe is nie teveel gevraagd toch. Ik kan me ook niet voorstellen dat er buiten dit forum ook zo wordt gereageerd, face to face naar elkaar toe.

2. Nati

Nati Niet meer actief

Helemaal mee eens!
    Valt mij ook op en vaak heb ik daardoor niet eens meer zin te reageren. Overbodig, onzinnig en respectloos dat gekat, laten we het inderdaad wat gezelliger houden! Je mening geven kan ook op een repectvolle manier, zonder elkaar aan te vallen en af te zeiken.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    En eens in de zoveel tijd komen er dit soort topics. Je doet er niets aan. Rotte appels blijf je toch houden.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Idd kletskoek.. Ik zie het vaak al aan de naam van het topic, daar komt heibel van.. Jammer dar we hier niet als volwassenen met elkaar om kunnen gaan..

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tja allemaal meiden onder elkaar, verschillende meningen en gedachten, iedereen is anders en ben bang dat je nooit kan voorkomen dat een topic uit de hand loopt we denken nu eenmaal niet precies hetzelfde anders zou het maar saai worden:D

6. dekilene

dekilene Niet meer actief

+1!!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

En eens in de zoveel tijd komt er zo'n topic, zegt iedereen vol overtuiging JA HELEMAAL MEE EENS, en gebeurt er niets ;)

8. Nati

Nati Niet meer actief

Het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde denken en dat er discussies zijn, maar de toon, die soms aangeslagen wordt, en het feit dat topics gesloten moeten worden, is vaak niet nodig, toch?
    Waarbij het trouwens zeker meespeelt dat je bij een geschreven tekst vaak moet gokken hoe het bedoelt is en dat het bij een face to face gesprek heel anders zou overkomen... Maar ik denk dat het geen kwaad kan daar een beetje op te letten.

9. Nati

Nati Niet meer actief

#9 Nati, 18 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2013
    Ik let er zelf wel op, hoor, maar vaak helpt het inderdaad geen bal helaas.

10. soeee

soeee Niet meer actief

+1 :p

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Vrouwen onder elkaar toch! :D

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Helemaal mee eens maar toch denk ik dat je het niet kan voorkomen!

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja we blijven krengen:D;)

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Uhuh en de krengen die nog lekker onder invloed zijn van een flinke dosis aan hormonen kan je beter uit de weg gaan ook :p. Tenminste, als ik naar mezelf kijk dan.

Maar serieus,
    Het is jammer genoeg gewoon zo. Sommige schijnen hun frustraties te moeten uiten via ZP en dan niet met een 'hart lucht topic', maar in een 'hart lucht topic'.

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik probeer in elk topic netjes te blijven, iedereen met respect te behandelen maar er is toch 1 persoon waarbij me dat niet meer lukt dus ik weet welke topics jij bedoeld maar sorry als je het ook over mij hebt! Hoewel ik tegen haar ook nog redelijk netjes ben maar eerlijk, om haar even wakker te schudden

Verder ben ik altijd naar iedereen netjes;)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zolang de leukere topics zonder geb*tch maar overheersen is het wel prima. Discussies voeren is wel leuk; echter moet het inderdaad wel respectvol blijven.

Ik vraag me alleen af wat je met dit topic precies probeert te bereiken? Ik zie ze wel vaker voorbij komen namelijk en het lijkt tot nu toe telkens niet echt te helpen :D

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eens. Maar veranderen zal het niet. Sommige topic onderwerpen lopen standaard uit de hand en toch blijven ze geopend worden. Dan zoek je het in mijn ogen ook op. Denk aan topics over vaccinaties, roken, grammatica etc. Hoe vaak die geopend worden. Of als een ander niet dezelfde mening heeft, dan is die persoon "kortzichtig" ;) We zijn inderdaad allemaal vrouwen, maar dat heeft niks te maken met het wel of niet respectvol reageren.

Dat gezegd te hebben vind ik het nog steeds een leuk forum ;) De "verhitte" topics laat ik links liggen ;)

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dit is iets standaards... er lopen nou eenmaal botte horken rond... ;) sorry, maar als ik zie hoe sommige reageren..hebben echt niets anders te doen.. probeer je eens in te leven in de TS..hij/zij schrijft vaak emotioneel en hoe hij/zij het op het moment echt ervaart... daar mag een ieder iets over vinden, maar om gelijk te veroordelen gaat mij echt te ver hoor...

Dat maakt ZP af en toe ook echt NIET leuk... maar goed daar kan het beheer niets aan doen .... maar toch..

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hoezo kan het beheer daar niks aan doen? Ik ben zelf moderator op een groot internetforum en het beheer kan er prima wat aan doen! Je kunt waarschuwingen geven wanneer iemand doelbewust opmerkingen maakt waarmee je een ander kwetst (zoals ik bijvoorbeeld iemand hier al over hormonale krengen hoorde praten) of mensen die respectloos of ruziezoekend reageren en enkel reageren om hun mening door te drammen. Daar kan het beheer prima wat aan doen ;) Three strikes and you're out, sort of speak.

Het is enkel de vraag of het beheer daar ook iets aan WIL doen. Maar 'kunnen' doen ze het zeker.

20. Nou, op een gegeven moment weet je wel met wie je fijn kan praten en wie je altijd tegen de haren instrijken... En die mensen die me tegen de haren instrijken die negeer ik... meestal ;) ;)

Deel Deze Pagina