de spijkerbroeken voor jullie dochters???? Ik heb een dochtertje van bijna 6 en ik weet niet wat ze ermee doet (vallen op het schoolplein natuurlijk) dat ze altijd met kapotte broeken thuiskomt. Nu zijn dit spijkerbroeken van de H&M en Name it... Het kost me steeds een vermogen al die broeken maar wil haar wel een beetje met de mode mee laten gaan. En aangezien ze echt heel mager is moet ik altijd van die skinny jeans kopen omdat gewone broeken te wijd zijn voor haar en dat ziet er niet uit.... iemand nog leuke sites waar ik leuke broeken kan kopen voor een betaalbare prijs...
Ik heb een jochie, maar koop de basic spijkerbroeken vaak bij de hema. Die hebben ook wel een smal model voor jongens, en vast ook wel voor meiden. Ideaal voor buitenspeel-acties..
Ja, dat doe ik dus ook met de broeken van ons zoontje. Die koop ik best vaak op marktplaats. En dan zoek ik bijv. op Name It.
Bedankt voor jullie reacties.... Die van de hema heb ik ook weleens geprobeerd maar zoals ik al zei, ze is zooo mager en dan ook nog eens van die lange benen, dat zelfs deze broeken nog te wijd zijn voor haar... hmm marktplaats daar zou ik idd eens kunnen kijken... dank jullie wel...
Hier ook vaak kapotte knieen. Aangezien ik een handige moeder heb die goed kan omgaan met de naaimachine....één spijkerbroek voor lappen gebruiken die je dan weer kan gebruiken om achter gat te bevestigen. Staat nog stoer ook! EN de spijkerbroek kan weer aan Verder heeft ter stal ook wel veel soorten spijkerbroeken.
O ja ik ken dat ook!! Mijn zoon is 4 en heeft ook altijd kapotte knieën! Ik kocht vaak Name It, en dan vooral de wat stoerdere modelletjes met een stone-washed uiterlijk. Maar dat is het hem dus juist: stone washed broeken slijten mega-snel, omdat ze al "voorgesleten" zijn. Ik heb daarom nu opgelet dat ik dit type broeken maar even niet meer voor hem koop, want zoals ik al zei: binnen een paar weken zijn z'n knieën er doorheen. Nog een tip trouwens: bij WE hebben ze ook hippe spijkerbroeken! (en niet al te duur!)
vind dat ze bij C&A ook regelmatig smalle modellen hebben. Dochterlief kan die vaak wel hebben maar hema ook echt niet. Overigens is ze pas 2 dus zit nog in 80-86, weet dus niet zeker of het in grotere maten ook geldt.
zag toevallig dat ze nu bij de WE een aanbieding hebben 2e broek voor 50% daar gaan we dus even langs... had al een leuke gezien op de site... gelukkig is mn andere dochtertje van 2 iets zuiniger met haar broeken mn oudste dochter is ook zo'n ramp met schoenen en het maakt niet uit of het nou dure of goedkope schoenen zijn na een maand of 2 zijn ze gewoon helemaal kapot en/of beschadigd.... wat een duur kind...
Hier ook altijd knieen kapot. Vaak doet hij er maar 4 weken mee, en kost me ook een vermogen aan geld. Ik koop voor school nu de broeken van de cranenbroek, hele leuke broekken voor 6 a 10 euro. En voor als we wegaan gewoon goeie en nette broeken.
laats hadden ze bij de zeeman mooie goedkope broeken. Dacht dat ze 7 euro waren en echte skinny jeans.
hier zijn die kapotte broeken gelukkig over! de jongste zit in groep 3 en daar spelen ze niet meer zoveel. hier gingen alle broeken zo snel kapot door de bouwmat en de automat. kocht vaak broeken op de markt of bij terstal of op mp.
Maar het lijkt wel of de kwaliteit van kleding tegenwoordig ook niet meer is wat het was... Mijn man bv draagt altijd g-star shirtjes na een paar x wassen vallen gewoon de gaten erin en het is niet zo dat ik niet goed kan wassen hahaha, had het ook al aangegeven in de winkel maar ook die geven tegenwoordig toe dat de kwaliteit zeer achteruit gegaan is....
het is jah erg in een spijkerbroek met gaten haah je betaald er weet ik hoeveel geld voor in de winkel is toch lekker goedkoop alsze hetzelf doen haha. maar goed hier dus bij de lidl ook ons meisje is lang en dun en deze broeken die passen perfect en zijn niet meer dan 10 euro. ook koop ik veel op kledingbeurzen. daar haal ik vaak merkkleding voor een prikkie. betaal dan niet meer dan 5 euro voor een broekie dan doet het niet zo zeer als ie stuk is of met onmogelijke vlekken.