Wat vinden jullie handiger in het gebruik een fietstas of een mandje? Ik vind het wel lekker om kleine boodschappen met de fiets te doen. Nu Lotte achterop zit zou ik een speciale fietstas aan moeten schaffen http://www.fastrider.nl/Images/artikelen/09126.jpg maar overweeg of een mandje misschien een optie is.
ik heb een fietstas , omdat ik Caitlin al aan me stuur heb en een mandje is vaak onstabiel en zwiebelt nee geef mij maar tassen achter succes met je keuze
Ik had eerst een mandje, omdat Nikky toch achterop zat. Maar nu Kai voorop zit, heb ik hem eraf gehaald, en doe ik boodschappen lopend.
ik heb de fietstassen van easyrider daar kan ene zitje bovenop. Gewoon in het zwart. Mandje vind ik ook een beetje suf haha
Hier ook de tassen achter op de fiets. Kan ik heerlijk met mijn twee meiden op de fiets veel boodschappen halen Kwebbel
ik ook gewoon tassen van bobike,maar durf niet goed met de fiets en een kind boodschappen te doen. doe het meestal met de auto
Voordat ik een bakfiets had,had ik een mandje en fietstassen Dan ben ik megasuf 8) In het mandje deed ik lichte spulletjes en in de tassen zware spullen. Maar die fietstas is wel leuk zeg! Zal wel weer prijzig zijn...
hier ook beide, dan kan ik veeeeeel meer meenemen, en het stoeltje hadden we gewoon over de fietstassen gerotzooit. konden alleen niet meer dicht toen.
Heb deze week mijn nieuwe fiets gehad en heb een fiets/schoudertas genomen in de kleuren van mijn fiets. Lekker makkelijk schouder en fietstas in 1 Lover
Hier ook zowel een mandje als fietstas. Zou eerlijk gezegd niet meer zonder mandje kunnen. Zo handig om ff snel wat in te gooien. De fietstas zou ik wel kunnen missen (en vind een tas ook suffer dan een mandje)