Welke epilator?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Momenteel heb ik een zeer goedkope en inmiddels bejaarde epilator. Het ding doet letterlijk niets anders dan op stand 1 en 2 epileren. Geen poespas.... Ik gebruikte hem alleen voor het epileren van mijn onderarmen en daar werkt hij prima voor.

Nu heb ik laatst mijn been geëpileerd, ja, slechts 1 been, want het andere been deed echt teveel zeer met dit ding.
    Ik had de handdoek al in de ring gegooid, tot ik merkte dat de haren op het behandelde been minder snel en hard terug groeien. Dus ik ben klaar voor een tweede ronde, alleen wel met een andere epilator.

Welke epilator is nou echt fijn? Ik zie dat de Braun silk epil 9 in de aanbieding is bij Wehkamp. Normaal kost die bijna 200,- en nu "slechts" 115,- inclusief skinspa :)

Ervaringen? Andere epilator kiezen? Wie helpt mij kiezen :)

Het liefst 1 met snoer. Onder de douche kunnen epileren is geen must trouwens, dat duurt toch veel te lang voor je benen....

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Ik heb braun silk epil 9 gehad maar heb nu een Philips met die flitsen nog fijner als epileren
    Doet goed pijn een je haar blijft weg uit eindelijk

3. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dat zou voor later misschien een optie zijn, maar is nu wel iets boven mijn budget :)

4. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

5. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dank je! Zal er even naar kijken!

Ik heb nu een heel goedkope van Carmen, ding heeft echt niks aan extra's. Echt puur en alleen pincetjes.

Epileer je trouwens ook je oksels? Dat heb ik ooit geprobeerd, maar bevallen is minder pijnlijk....

6. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Nee mn oksels doe ik echt never nooit meer epileren😂
    1x geprobeerd nou was er heel snel klaar mee zo een pijn doet dat
    Ik epileer alleen mn onderbenen(bovenbenen doe ik niks mee), wenkbrauwen en snor😉😆
    De rest gewoon scheren

7. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dan ben ik dus niet de enige die het zo'n hel vond haha

Ik hou het dan ook maar bij m'n benen, "snor" en armen. Ik heb geen problemen met haar op de onderarmen bij een ander, maar vind het bij mezelf echt vreselijk.
    Mijn bikinilijn ging we weer prima net epileren :D totaal niks van gevoeld...

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Soms heeft kruidvat in de aanbieding voor 150 die heb ik ook
    Bedoelde hierboven doet geen pijn lang leve spelling op tel

9. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Philips SC1984/00 Lumea Essential? Bestel nu bij wehkamp.nl

Deze is nu sterk afgeprijsd en even duur als de epilator die je wilt. Ik heb deze ook gekocht en ben er zo blij mee! Heb hem nu wen paar maanden en ipv elke dag hoef ik me nu al maar een keer per week te scheren. Heb al de helft minder haren en die er staan zijn minder dik en zwart.

10. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ooh die heb ik ook net besteld en komt als het goed is morgen binnen. Ik ben zo benieuwd. Lees er wel veel goede berichten over. Natuurlijk ook een enkele negatieve maar dat heb je met alles denk ik wel.

Deel Deze Pagina