Hallo. Wij krijgen nu de gelegenheid om een andere auto aan te schaffen. Hij moet groter zijn omdat er met ze 4e zijn en een hondje, rij nu in een daihatsu serion oud model. We hebben een grote duowagen en dus me auto zit helemaal vol kan nog 3 tassen in kwijt. We kunnen er niet helemaal uit komen welk merk en model nou een fijne auto zou zijn en ook niet direct flink omhoog gaat met maandelijkse lasten (zonder benzine) Me vraag is dus welke gezinsauto hebben jullie, is het een fijne auto en genoeg ruimte?
Toevallig was dit ook een keuze van me vader, enige nadeel vind ik dat ze best prijzig zijn voor de aantal km die je krijgt. Helaas zo rijk zijn we niet haha
Wij hebben een vw passat. Echt een hele fijne auto, alles past erin. Vanbinnen is 'ie heel ruim en de achterbak is ook groot.
Wij ook, maar dan de Toyota Corolla Verso (wat ouder model dan de Verso). Maar idd, love this cas. Alles, maar dan ook alles past er in. Mijn lange ik en man , onze 3 kinderen in 3 kinderstoelen naast elkaar. Een kinderwagen en buggy in de kofferbak samen. Hij is heerlijk hoog en rijd prima. We hebben trouwens nog 2 inklapbare stoelen in de kofferbak, top!
die is echt niet groter dan een Sirion hoor. Misschien een Peugeot 307/206 SW? Groter maar niet heel zwaar. Of een VW Touran/Sharan?
Peugeot 307sw zeker weten! Gisteren mee naar de ikea geweest wagen alles mee en 3 volwassenen en 1 baby en veel troep van de ikea mee. Heerlijk ruime auto waar je zelfs met 7 personen in kan. Voor nu wil ik niet anders!
Wij hebben nu als gezinsauto een Audi A3 limousine. Nu we een buggy gebruiken is de auto top maar met een kinderwagen is die net iets te klein. We gaan wel gaan overstappen naar een Audi q7, die is echt super ruim maar wel meteen een heel stuk duurder maandelijks.
Inderdaad! Hebben wij ook sinds kort. Kan zooooooo veel in. Verzekering en wegenbelasting zijn goedkoop.
Audi is me net te duur (als ik het goed heb ( me broer krijgt nu een audi en ik mag dan ook een andere kiezen. Wij hebben veel gekeken baar de honda jazz (maar volgens mij was deze nog best "klein") en de corolla verso. Ook gekeken naar mazda maar dat lijkt hem toch niet te worden. Vind het zo moeilijk ik wil grwoon geen slechte keuze maken
Zucht, ik mis deze wagen nog vaak. M'n vriend wilde helaas een mini mpv na vier jaar businesslease. Lekker hoog ja, maar er past dus niks in. Ik zou altijd voor n station kiezen, heerlijk ruim.