Jammer dus net de verkeerde aan de lijn. Als ze tevreden is dan zal het wel goed zitten. Geniet van de ukkies!
Bedankt iedereen! Ze is nog steeds helemaal happy. Ik ben even met een borrel in bad gaan liggen. Wat een dag weer.
Gefeliciteerd! Ach wat een dotjes. Hier net 2 katten overleden. Maar ik twijfel nog wanneer ik weer katten neem.
Gefeliciteerd @Aszz! Vorige keer waren het prachtige kittens, ben zo benieuwd naar hoe deze uitgroeien!
Ik ga weer genoeg spammen hoor! Ben even zo blij dat het goed gaat. Ja ik was 3 jaar geleden al oma Zoals het nu lijkt zullen er 4 seal Mink Ragdoll zijn, even met de fokker overlegd haha, en 1 point. Afbeelding is seal Mink.
Ah wat een topper weer die mamapoes van jou @Aszz! Je mag spammen hoor! Wat een mooie kleursamenstelling zeg!
Wat een mooierdsssss! Ik wil er zooooo graag een! Ik heb alleen inmiddels al 2 jaar m'n man aan het overtuigen
Het is echt een geweldig ras. Heb er 2 en een Maine coon... maar onze ragdolls zijn echt net hondjes en hebben zulke lieve karakters!