Ooh zo schattig, die kittens ♡ Hier hebben we jarenlang 4 katten en 1 hond gehad. Inmiddels is 2 weken geleden kat nr 3 ingeslapen en hebben we er nog maar 1. En de hond is er nog steeds. Aan de ene kant is het wat rustiger in huis, aan de andere kant is het echt een gemis. En het zien van die kittens maakt het er niet beter op!!!♡♡
Oh ja hoor, hier ook hoor. Sinds mijn een na laatste poes moest worden ingeslapen ben ik met mijn andere kat de molen in gegaan, hij viel nl erg af en at ook slecht. We zijn rond de 1000,- kwijt geweest aan intensieve bloedonderzoeken, echo's en zelfs röntgenfoto's. Mensen verklaren ons voor gek, maar ik heb het er voor over hoor. Hij is lid van mijn gezin. ♡
Wat een snoepje! Heb ik ook met mijn oude kat gedaan. M’n hele oudejaars uitkering opgegaan aan m’n kat en uiteindelijk moeten laten inslapen. Die was ook zo belangrijk voor me en m’n steun en toeverlaat tijdens de scheiding van m’n ex. Toen we een ‘nieuwe’ wilden, wilde ik perse geen rode want m’n oude kat was dat wel en ik was bang dat ik ging vergelijken; stom hè. Zie hier ons derde kind
Ik wil zo graag jonge katjes, pfff, ik had dit topic niet moeten openen. Maar, voorlopig niet dus, want ik denk dat onze 19 jaar oud beestje spontaan dood neervalt van een hartaanval als hij zijn territorium moet gaan delen... Ja, 19, hij loopt er al een paar jaar bij alsof hij elk moment dood neer kan vallen, maar het is een kat he, iets met 9 levens .