Onze meid is nu alweer 4 maander,ze heeft al 1 tand en rolt al van rug naar buik.Terwij ik haar zat te bekijken en me dit bedacht besefte ik mij hoe vreselijk hard het weer gaat.ze groeit sneller als mij lief is,en ik betrap mij errop daar best moeite mee te hebben.....Raar?of hebben meer daar last van?
Nee, is helemaal niet raar. Ik heb dat ook. Onze meis is alweer 6 maanden. Ik kan me de bevalling nog zo goed herinneren! Mijn nicht heeft nu een zoon van 4 weken en als ik dat manneke zie denk ik: Wat is ie klein! Terwijl Esmée met haar geboorte nog kleiner was. Het gaat gewoon echt snel. Mensen zeggen altijd: "Geniet! De tijd gaat snel." Dat vond ik altijd zo overdreven. Maar ik zeg nu zelf dat het inderdaad wel waar is.
het gaat inderdaad heel snel! ik zat net het kraamboekje in te kijken grappig hoor nog 8 flessen s'nachts eruit en de eerste keer in bad enz. enz.
Ik had ook hetzelfde met de tekst: "geniet ervan, het gaat zo snel" wat ik zovaak hoorde niet echt het idee dat het zo snel zou gaan!
Ja, ik vind het ook vreselijk snel gaan.... nu Jelte alweer 4,5 maand is....waar blijft de tijd. En de ontwikkeling gaat nu zo snel.... vorige maand kon hij bij wijze van spreken nog niets, en nu: gericht grijpen, rollen van de ene naar de andere zij, hij wil zitten! Maar dat wil ik nog helemaal niet, ik wil dat hij lekker baby blijft, mijn kleine baby..... maarja.....
Ik vond en vindt het nog steeds jammer dat ze maar zo kort klein zijn. Soms denk ik wel eens : had ik meer moeten genieten?(heb ik wel gedaan maar miss. nog meer genieten ) maar ja dat zijn dingen achteraf. Ik vindt de dingen die ze nu doet ook zo leuk!
Dat herken ik,het gaat zo snel,ik had haar daar net zo op me buik liggen,nou ze lag maar te woelen en in me gezicht te knijpen,zo leuk,maar ik zei tegen mijn man,het s maar zo kort dat ze zo lekker op je borst liggen,en lekker liggen te slapen,soms denk ik ik had misschien nog meer moeten genieten...ik vind het nu ook zo leuk,en elke keer denk ik het kan bijna niet leuker ( soms niet hoor,soms erg gebroken nachten...hoort er ook bij hoor,maar soms pff...)het gaat zo hard... Groetjes,
ik ken het al te goed ik had vorige week ook een topic geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=61216 het gaat idd heel snel zoveel hebben we in het afgelopen jaar niet eens gedaan geniet er nog maar even van voor je het weet is ze alweer een jaar
Mijn zoon is pas 5,5 week en als ik naar de foto's van de kraamweek kijk, krijg ik al zo'n gevoel. Het blijft een hulpeloos hummeltje, maar hij is al zoveel wijzer. Hij bestudeert echt mensen en dingen, hij luistert, kijkt goed om zich heen en sommige kleertjes passen al niet meer. Na al deze berichten te hebben gelezen, ga ik er nog meer van genieten. Ik werk nog niet en heb daar soms behoefte aan, maar van Siem genieten heeft echt de voorkeur nu. Zelfs nu ik sinds gisteravond. ziek ben en hem soms wel kan schieten als hij (te vroeg) wakker wordt.