kkkkkkoud ==> verwarming al aan ?

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkie83, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Ik heb de verwarming op op 20graden gezet, was 18graden binnen maar erg kil

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben een klokthermostaat dus die regelt het allemaal zelf. Ik heb hem 's ochtends al wel een paa keer aan horen springen, geloof ik. Hij staat op 20 gr als er iemand thuis is en 15 gr als we weg zijn en 's nachts.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Toen ik zwanger was had ik het ook superwarm en nooit koud, ik liep met zomerjurkjes in huis terwijl het februari was ofzo, dan deed ik buikfoto's maken en iedereen maar vragen, jemig heb je het niet koud hihi

En ik moet zeggen dat sinds mijn zwangerschappen dat wel redelijk zo is gebleven, ik loop ook tot november in slippers en dan in februari trek ik ze alweer aan hihi, heb ook nooit sokken of sloffen aan (ja december of januari als het echt sneeuwt ofzo)

4. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Hier ook nog niet aangehad. Gaat nog best in ons huis. maar ik heb het ook snel warm. De rest mag een kruik en dikke sokken :p
    bespaar je toch weer hihi.

in ons vorige huis was het zo'n onding. als je hem aan deed ging die gelijk op levensgevaarlijk.

dit huis nog niet geprobeerd. maar hij gaat binnenkort wel aan denk ik :) zo lang mogelijk rekken :p

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ja hier de verwarming al wel aangehad.

Ga niet in de kilte zitten, daar is verwarming voor.

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja wij hebben de verwarming al aan! :D

Ik verbaas me over de lage temperaturen. Als ik de verwarming aanzet gaatie op 21,5 en soms 22..:) Ben ik echt zo erg?

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier ook de verwarming aan, niet zo zeer voor mezelf, maar mijn kleine meisje is zo'n koukleum dat ze anders blauwe lippen en handjes krijgt.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee hoor, doe ik ook! Overdag als het hartje winter is is het hier wel 20gr (warm huis) en als ik bezig ben met poetsen ofzo dan heb ik het niet snel koud maar als ik 's avonds in de bank zit vind ik 20gr toch echt wel te kil, dan gaat ie al snel op 21/22gr! Gezellig warm in de avond!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook.
    We hebben ook een oud huis en is soms wat vochtiger, dan is de kachel aan wel even lekker. Maar hoger als 19 graden hoeft voor mij echt nog niet.

10. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hier al wel aan, hij staat nu op 22.
    Vind het heerlijk als het gewoon lekker warm is binnen.
    Heb het ook continue koud... brrrr

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij hebben hem nu 2 avondjes even aan gehad.

we hebben zeg maar een discussie de we kunnen blijven voeren, ik heb het bloed heet en man heeft het koud, nou ben ik doordeweeks overdag thuis en man alleen de avonden en het weekend. het is hier ook nog 19 graden overdag binnen zonder kachel aan. (lekker het zonnetje op de voorkant)

12. Maia

Maia Niet meer actief

hier hebben wij hem nog niet aan. Dat is dan wel weer het voordeel van mijn huis, we hebben een plat dak en het duurt altijd best lang voordat de warmte uit het huis is verdwenen. Het is hier nog steeds 21 graden zonder kachel.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij zijn net terug uit Italië, waar het rond de 30 graden was. Dus ja, hier staat de verwarming aan.

14. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ja af en toe al wel. We hebben een klokthermostaat die geprogrammeerd is dat als we thuis zijn stookt tot 21 graden. Als we weg zijn of slapen staat ie op 17.5

Hij heeft nog niet heel veel hoeven stoken, het blijft hier aardig warm.

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Uhhhh....nee hoor....hier ook een koukleumpje....Hier altijd kachel op 21 overdag en soms 21,5. :)
    Ik houd er niet van om mij dik aan te moeten kleden. Daarom ben ik ook meer een zomermens dan een wintermens.

16. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb de kachel al een paar dagen de hele dag aangehad. Ook overdag dus, anders ben ik bang dat mijn kleine mannetje het koud kijgt (hij schuift de hele dag over de grond). In de avond zet ik hem dan wat warmer, lekker knus. Net als anderen hier, ik heb geen zin om het koud te hebben in mijn eigen huis.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

De cv hebben we nog niet aangehad, maar we hebben 's avonds al wel een paar keer de houtkachel aangehad.

18. WLE

WLE Niet meer actief

Ik wou hem gister aan zetten maar die van ons is volgens mij stuk! Dus vanmiddag maar eens een verwarmings monteur bellen :(

19. Jel

Jel Niet meer actief

We hebben hem al een paar weken aan. Eerst begon het alleen met de avonden, maar nu heb ik het 's ochtends al koud als ik beneden kom.

Ik ben van mezelf helemaal geen kou-kleum hoor. Ik heb het normaal gesproken sneller warm dan koud, maar nu vind ik het toch wel meer koud dan warm....

EDIT: een paar weken klopt geloof ik niet helemaal, want het is ook een poosje terug nog erg warm geweest voor de tijd van het jaar, rondom 1 oktober volgens mij. Maar hij staat ongeveer een week al aan dan denk ik...

20. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier ook al aan hoor
    ook 's nachts want onze kamer is zelfs met de kachel aan nog heel koud.
    dus gewoon lekker op 22 graden

Deel Deze Pagina