Hier is het nog 21 graden in de woonkamer en er staan nu 2 kiepramen open. Dus nee, heb hem nog niet aan gehad. Vannacht had ik het trouwens wel heel koud... Maar s´nachts staat ie hier nooit aan dus had mijn winterdekbed maar alvast voor de dag getoverd!
Huh, hebben hem al lang aan hoor.. (oud huis.) hij maakt het s ochtends 20 graden ofzo, en daar houd hij het op.
Gister middag voor het eerst weer even aangehad. Door de wind en regen koelde het wel heel erg af. Normaal gesproken is manlief hier de koukleum en ik niet maar gisteren was dat weer anders. Manlief schrok zelfs een beetje van mijn koude handen. Vandaag buiten ook warmer dus nu staan ze op 15.
Wij hebben de verwarming zaterdag voor het eerst aangehad. Ik wilde nog wachten, maar man had het koud... Alleen beneden en in de badkamer overigens. Nu hij aan het werk is, heb ik de thermostaat op 18,5 graad staan, maar het is vandaag lauw buiten, dus hij zal vandaag wel uitblijven denk ik... Wij wonen overigens in een nieuwbouwhuis, heel goed geïsoleerd dus, maar ik heb alle ventilatieroosters open (en dan is het 's ochtends dus maar 17,5 graad beneden...). Doen jullie die roosters in de winter dicht?
We wouden het eigenlijk zo lang mogelijk uit stellen maar hij staat ook hier al sinds 2 dagen aan! In de woonkamer dan.. Ook op de slaapkamer van ons meissie staat die sinds gister aan omdat het alarm van de babyfoon af ging en aangaf dat het te koud was.
roosters heb ik altijd wel open ja , ook in de badkamer ivm de droger , en daarmee heb ik net mijn probleempje opgelost heb de droger aangezet met was natuurlijk bovenlichtje dicht gedaan in de badkamer en de badkamer deur open gelaten , ging mn zoon halen en toen ik thuis wkam voelde het al gelijk een stuk aangenamer dus 2 vliegen in 1 klap , warm huisje en droge was haha in bed heb ik t niet koud , slaap zelfs zonder deken tegenwoordig haha vorige keer braken mijn vliezen in mn slaap dus heel de matras zeik nat nu hebben we nieuwe matrassen dus voor de zekerheid een onderleggen erop gelegd dat is best warm , ook al zit er nog een zomer tijk om heen , kan je nagaan hoe warm het zou worden als ik de winterkant gebruik pffffffffffff haha
wij hebben de verwarming al een tijdje weer aan hoor... waarom kou lijden als het niet nodig is? daar is een verwarming toch voor! hier staat hij vaak rond de 22 graden... als het hartje winter is hebben we altijd onze houtkachel aan, kost niets en is een heerlijke warmte!!
Ik heb hem ook al even aan gehad maar ik wil er eigenlijk nog niet aan. 's Avonds gewoon nog even met een plaid op de bank. Maar overdag als de kleine uit bed is, zet ik hem wel op 20 graden anders is het veel te koud voor haar.
Het is wel verleidelijk, maar tot nu toe helpen kaarsjes goed!! Gewoon een aantal kaarsjes aan en het is gewoon lekker warm na een tijdje! Nog gezellig ook!
Nou met gebrek aan verwarming ga ik dat maar doen idd! Man heeft van z'n werk ooit eens een debiele hoeveelheid kaarsen meegenomen die nu wel van pas komen
hier staat d verwarming ehct nog niet aan hoor...dikke badjas en heerlijk dikke sloffen aan...ben zo opgewarmd! vind het nu nog echt zonde
Hmm.. de temperaturen die ik hier lees zijn best laag voor mij! Als ik de verwarming niet aan heb, is het hier 20 graden.. maar ik zit dan echt te rillen van de kou.. vooral in de nacht.. dus ik doe hem in de nacht op 22 graden.. Hoef ik tenminste niet elk uur wakker te worden omdat ik moet plassen van de kou!
Van t weekend ff aan gehad. Was toen onder 19 graden. Zet m dan op 21. Nu is het weer 20 graden binnen en zet ik m niet aan...
We hebben 'm gisteren even een half uurtje op 20 graden aangezet, om even 't huis een stoot warmte te geven. Nu staat 'ie op 16 graden. Vind dit erg lekker zo!
Wij hebben hem nog niet aangehad, wij doen de openhaard aan. Heerlijk. Dat is de enige reden waarom ik altijd weer uitkijk naar deze periode van het jaar. Lekker warm voor de openhaard!!!
Sinds gisteren heb ik em weer aangezet. Het was toen 17,5 en de kinderen hadden het zo koud. Heb em nu op 21,5 want we zijn allemaal wat ziek.
Wij hebben em nog niet aangehad, het is bij ons standaard 20 of 21 graden, als ie onder de 19 komt zetten we em aan
nee hier staat ie nog niet aan....het is ook niet belachelijk koud in huis. savonds wordt het wel wat kouder maar dan zit ik al lekker in mn pyama met sokjes aan. eind oktober begin november mag ie wel aan.