Balen maar er zijn erge dingen in het leven...Wil je nu niet horen Ik zou ze opbellen en zeggen dat ze met spoed een andere moeten zenden en dat jij deze maxi cosi achter de hand houd mocht de baby eerder komen! Dus pas terug zenden op het moment dat je de goede hebt! Succes en sterkte
Pardon, zo flexibel als een deur? :x Ik zit hier in de laatste fase van de zwangerschap met bi en een vriend die 12 uur per dag van huis is. En dan moet ik gaan slepen met 2 zware dozen naar een postkantoor terwijl het hún fout is? Ooit van service gehoord? Sorry hoor.. misschien reageer ik fel, maar zat echt ff met van jouw reactie. Daarbij heb ik niet op afstand gekocht. Ik heb het gewoon in de winkel gekocht. Helaas hebben ze niet op voorraad en wordt het besteld en daarna thuis geleverd.
Meis, let op je bloeddruk. Zoals hierboven al aangegeven, er zijn ergere dingen dan een verkeerde kleur Maxi Cosi. Ik vind idd wel dat de Babydump het stoeltje netjes moet komen ophalen bij jullie....zwanger of niet....zou ook geen zin hebben om te gaan slepen met die zware spullen.
Als je twee keer de verkeerde kleur geleverd hebt gekregen, zou ik voor de zekerheid even de bestelnummers op je bon nakijken. Wellicht zit daar de fout? Ik moet zeggen dat ik alleen goede ervaringen heb, maar dit is wel vervelend idd.
Het gaat alweer hoor Tuurlijk zijn er ergere dingen, er zijn altijd ergere dingen. Dat betekent niet dat ik me hier niet even kwaad over mag maken natuurlijk. Het gaat me nog niet eens zozeer om de fout hoor. Okey, twéé keer dezelfde fout is wel een beetje dom. Maar de manier hoe er dan met je omgegaan wordt. @Fairy Tale, Nou het stomme is. Op de bestelbon staat gewoon cargo new black. Dat staat ook op de sticker op de doos. Alleen op de doos zelf staat Slider Red. Ze hebben blijkbaar 2 keer niet opgelet in het magazijn.
Dit herken ik dus absoluut niet. Wij zijn bij Baby-Dump in Groningen geweest en daar werden wij netjes en kundig te woord gestaan met een kopje koffie/thee. Ook hebben mijn ouders herhaaldelijk wat voor ons besteld via hun website en dat werd ook keurig en prima in orde bij hun bezorgd. Maar ik word wel een beetje bang van de openingspost van TS over haar kinderwagen met maxi-cosi. Was denk ik van de aanbieding. Dat je de maxi-cosi er gratis bijkrijgt. Wij hebben namelijk ook van deze aanbieding gebruik gemaakt. En het is vroeg, ik weet het, maar wij kunnen alles vrijdag ophalen....Ben nu benieuwd of alles bij ons wel in orde is! Wat de service van Baby-Dump is weet ik niet. Daar hoop ik niet mee in aanraking te komen in elk geval. Ik vind het echter niet netjes dat ze wel kunnen bezorgen, maar niet kunnen ophalen. Ik hoop dat een en ander voor je goed opgelost gaat worden!
Was idd van de aanbieding maar ik heb niet voor de standaard maxicosi gekozen toen. Speciaal een van hetzelfde merk als de kinderwagen. (Mutsy rider) Dus de kans dat je hetzelfde treft als ik is hoop ik klein Over de service in de winkel hier ook geen op- of aanmerkingen. (Zwinderen) Alleen de service aan de telefoon is tot 2 keer toe níet netjes.
Gelukkig, anders krijgt jullie kleintje gelijk een overdosis aan stresshormonen zo op de maandagochtend. Begrijp wel hoor dat het zwaar irritant is. In Nederland ben ik inmidels zo ver dat dat ik altijd uitga van een slechte service en dan aangenaam verast ben als de service wèl goed is. Lijkt mij bij Babydump idd niet geval, bij jullie tenminste.
Hier ook gedoe met de klantenservice van babydump. Wat een amateurs daar aan de telefoon! In de winkel zelf vond ik ze wel super klantvriendelijk
ik snap dat ts heel boos is. Er zijn wel ergere dingen lees ik dan, ja die zijn er altijd, maar ze heeft toch niet om deze kleur gevraagd, nou dan behoor je die ook niet te krijgen. Dus mi gaat het er niet om hoe erg het probleem is, ze moeten gewoon zorgen dat het goedkomt, en als dat dan 2 keer gebeurt zou ik helemaal kwaad zijn. En dat jij het naar het postkantoor moet brengen vind ik belachelijk, zij zijn degene die de fout gemaakt hebben, dus ik vind dat ze helemaal niks van jou kant hoeven te verwachten. Ze komen het maar halen en meteen een nieuwe maxi cosi meebrengen. Zoals dit gegaan is vind ik het absoluut niet klantvriendelijk, als ik jouw was zou ik naar de klantenservice bellen of het hoofdkantoor o.i.d. en het verhaal eens duidelijk uitleggen, ik zou er ook op staan dat ik een leidinggevende kreeg en niet iemand uit het callcenter. Ik vind dit geen manier van klanten behandelen. Als je aan de telefoon niet naar wens geholpen wordt, dan zou er een klachtenbrief uitgaan met een cc naar kassa en radar. Mocht je een voorbeeldbrief willen dan heb ik er wel 1. suc6 meid!
Thnx Tulip! Ik durf alleen niet te bellen nu. Normaal ben ik daar echt heel sterk in hoor, maar nu de laatste weken ben ik 1 grote emo bom, ik vergeet de helft, word snel boos en ga snel huilen. Dus denk niet dat dat verstandig is... @Ella, uhmm... hoe bedoel je dat? Dat ze de nieuwe maxicosi naar de winkel gaan brengen ipv naar ons huis? Welk verschil zou dat maken behalve dan dat het ons nog eens extra moeite zou kosten? (aangezien de winkel ook niet om de hoek zit). We kunnen niet direct gaan omruilen, omdat de winkel het product gewoon niet heeft. Het moet weer opnieuw besteld worden.
ja maar dan zou je de verkeerde maxi cosie kunnen omruilen in de winkel en dan de juiste in de winkel bestellen , samen met een medewerker ofzo? weet niet hoe dat gaat... maar denk dat ze dan kleur codes opgeven?
Maar zoals ik al eerder heb gezegd is de bestelling niet verkeerd. Alles staat al juist op de pakbon, is inderdaad in de winkel besteld, niks verkeerd gegaan. Er is tot 2 keer toe een fout gemaakt in de fabriek. De verkeerde bestelsticker op de verkeerde doos. En de babydump heeft hierop tot 2 keer toe niet gecontroleerd. (op sticker staat 'zwart', op de doos staat 'rood') Dat verandert niet als we hem in de winkel afhalen ipv thuis te laten komen.
Hier 1x verkeerde levering gehad daarna was het na gestuurd daarna weer verkeerd!! nooit terug hoeven sturen en heb nooit iets gehoord na goeie levering. Dus ik had mooi 2x family fix ontvangen van ze! Waarvan ik er eentje na 5 maanden mooi heb verkocht
na ja dan weet ik het ook niet! miss toch maar wennen aan de maxi cosie? En je man laten bellen ofzo? waarschijnlijk werken er mannen die miss een beeeetje kleurenblind zijn ofzo!
Ja dat bedrijf leverd te veel met veel problemen en weten niet precies meer hoe het in elkaar zit. En als je google zie je meer mensen die dubbel hebben en het nooit terug geven omdat er niet om gevraagd werd! iemand van hier heeft zelfde mee gemaakt met maxi cosi die had ze ook te koop aangeboden in het topic! Dus na goeie levering gewoon lekker stil houden en na maandje of 4 a 5 verkopen via marktplaats! Hou je er teminste nog iets aan over
ja zoiets wordt dan wel erg aantrekkelijk om te doen idd..... maar zou het zelf denk ik niet zo gauw doen. zou voor mezelf niet zo lekker voelen denk ik. dus het gebeurt wel veel meer.... dat ze dan nog nooit actie ondernemen als babydump zijnde zeg