Het maakt niet uit of de schuldige van het onderstel Mutsy of Babydump is, je koopt het bij Babydump, dus Babydump die moet het oplossen!!! (en daar krijgen zij echt wel een flinke marge voor hoor!!)
Wat jammer dat je zulke slechte ervaringen hebt. Wij hebben alleen maar zeer goede ervaringen. Kinderwagen in Beverwijk gekocht en gratis bezorgd in het noorden van het land. Alles op tijd. We hadden laatst (2 jaar na aankoop) twee lekke banden. Langs gegaan in Groningen en we kregen een nieuwe band mee en de andere band werd gerepareerd. Topservice! Je hebt nu een kinderwagen en maxi cosi. Laat het eerst lekker zitten en richt je op de bevalling. Daarna kun je alsnog actie ondernemen toch?
Toeval of niet, maar ons Mutsy onderstel was dus ook scheef zoals ik al in een eerdere post zei. Inmiddels hebben we vorige week ons 4e onderstel mogen ontvangen en tadaaaaa deze was eindelijk goed! Het was trouwens het onderstel van de Mutsy 4rider.
Nou liever niet, als het enigszins mogelijk is heb ik het graag rond vóór de bevalling. Misschien heeft het met de hormonen te maken, maar ik heb liever een volledig functionerende kinderwagen thuis dan eentje waarvan ik weet dat er nog iets vervangen of gerepareerd moet worden. Ook ben ik bang dat ze misschien moeilijk gaan doen als ik er niet gelijk over begin dat het niet goed is. Ik ga morgen even met het onderstel naar de winkel, ben benieuwd. @Annie, 4e onderstel? Jeetje! Er staat me nog wat te wachten Heb je nog iets leuks gehad van de Babydump? Ik heb ook een Mutsy 4rider trouwens.
Ik vind dat je gelijk hebt, eerst afhandelen en dan bevallen, sowieso, wie weet op welke termijn je bevalt, kan natuurlijk nog best even duren (al hoop ik voor je dat je niet te lang hoeft te wachten) Maar ik heb geluk met mn mutsy 4 rider geloof ik, ook van de babydump en meteen een goed frame
We hebben een grote knuffelbeer gehad, maar dat was omdat we 3 kwartier hadden gereden omdat we de 1e keer moesten laten zien dat het onderstel scheef was. Verder niks ondanks vele telefoontjes en mailtjes. Het nieuwe frame nu 1 week in gebruik en we hebben trouwens het idee dat ook deze scheef aan het zakken is.....:x Als dat echt zo is (we kijken het nog even aan) komt er bij ons geen Mutsy meer in en gaan we net zo lang door tot we hem mogen ruilen voor een andere wagen :x
heb geen reacties gelezen dus kan zijn dat hier al antwoord op gegeven is: langs gaan? bij ons viel het voorwiel eraf. schrokken ons kapot want als onze zoon erin had gelegen (toen 4weken oud) dan was hij eruit gevallen. hadden gebeld en kon volgens hun niet en ik had waarschijnlijk zelf er aan zitten sleutelen bla bla bla. ben met een witheet hoofd de volgende dag erheen gegaan, opweg die kant op viel weer dat klote wiel eraf. gelukkig had mn man net de kleine in zn armen ipv dat hij erin lag. heb daar aan de balie gestaan en heb ze even duidelijk gemaakt dat er niet met mij gesolt wordt en dat ze het nú gaan oplossen en eerder ga ik niet weg. hebben een leen-wagen gekregen en moesten even thuis afwachten op telefoontje want de man die erover gaat was er nu (toevallig) niet. dit was op een zaterdag. dinsdag zouden ze bellen, woensdag zelf maar gebeld en meneer zou HEEL TOEVALLIG die middag op de zaak zijn. wij zaterdag dus weer terug(week erna gingen we op vakantie dus wilde persee mn eige wagen hebben en geen lelijk vuil leen ding) meneer draaide m daar voor mn neus beetje aan met wat schroeven (hele week hebben ze er dus niks aan gedaan) onderweg naar huis viel dus WEER dat wiel eraf, dit keer wel met zoonlief erin maar ik had me toch een mega snelle reactie en ving de reiswieg op. kwamen thuis en heb jankend mn vader opgebeld. die heeft de kinderwagen opgehaald en is thuis gaan kijken wat hij eraan kon doen. scheen een fabrieks fout te zijn zag hij, want die spiraal dat in zo'n bout zit dat was niet goed dus het mechanisme draaide niet in elkaar. mn vader heeft het vastgelijmd en sinds dien nooit meer een losse wiel. koop daar nooit meer iets. babykamer hebben we gelukkig ergens anders gekocht want wil niet weten wat voor problemen dat met zich mee zou brengen. enige dat ik vandaar wil hebben is zo'n zwanger en baby box haha.
daarom heb ik daar nooit wat gekocht zowie zo heb ik nog niets nodig maar koop wel kadoo's voor vrienden en zus maar koop daar dus nooit omdat ik meer van dit soort geluiden uit alle hoeken krijg over de babydump , vooral de service dat een brut zooi is.. hoop dat het snel in orde komt en door blijven zetten laat je vriend maar alles regelen jij moet straks relaxt zijn en bevallen
Ik ben ook helemaal klaar met babydump. Bij bestelling hebben we aangegeven dat er niet geleverd kan worden voor 13 maart, en dat we het dus graag de week van 14 maart willen hebben. We hebben een kamer, eetstoel, bugaboo, maxicosi pebble met base en weet ik wat nog meer gekocht. Ook hebben we montage service gekozen, dit omdat ik hier niet mee kan helpen en we dan familie moeten laten komen van 200km verderop. Vandaag belden we om een prijs aan te laten passen van iets en kregen we terloops te horen dat ze 11 maart komen leveren... Uh ja, da's lastig, dan zitten we in de VS... Nu kunnen ze dus pas EIND April, ik ben half juni uitgerekend, en ben slecht ter been, en uit ervaring kan ik zeggen dat ik tegen April helemaal niets meer kan. Ik moet nog een hoop kopen, maar ben het overzicht gewoon helemaal kwijt, alles zit in dozen etc omdat ik geen kasten heb om alles in op te bergen. Ook weet ik pas wat ik nog als aankleding wil als het kamertje staat. Ze konden hier niets aan doen, dan moesten we zelf maar de kamer in elkaar zetten. Uitgelegd dat dit dus niet mogelijk is (familie van mijn man heeft de babykamer al geverfd, vloer gelegd etc en mijn stiefvader heeft een zware hernia) en dat we een oplossing willen.. Nou ja die is er dus niet en we moeten het maar slikken. Pech is dat we een kamer van TWF hebben, en da's enkel bij Babydump te koop. Verder hebben we nergens een (betaalbare) kamer gezien die we dus mooi vinden, maar wachten is ook geen optie.. Ik ben ook bang dat als er dan iets mis is met het kamertje ofzo dat ze dan pas eind Mei ofzo kunnen terug komen, en dat gaf de man ook toe, ze komen maar 1 keer per maand in onze regio...
Als het goed is kan je je op een reservelijst oid laten plaatsen voor als er iemand uitvalt. Althans dat kon in 2010 nog.
Jawel hoor Gister nog gereageerd. Wel frustrerend om te lezen dat er zoveel meer problemen zijn met de Babydump. 't Is dat ze zo goedkoop zijn, maar als ik dit vantevoren allemaal had geweten was ik toch ergens anders heengegaan.
Bijzonder hoor al die problemen met Baby-Dump... Onze kinderkamer komt bij Baby-Dump vandaan (was er binnen 1 week!!! ). Er waren 2 aparte schroeven (of weet ik hoe je het noemt, ben niet zo technisch) van het ledikantje niet goed, er werden direct nieuwe besteld en per post ontvangen! Wij hadden van een vriendin een badje overgenomen maar het stopje was verdwenen. Baby-Dump heeft zo'n stopje besteld en deze kregen wij kosteloos per post opgestuurd!!! Nou is dat geen service? Badje kwam daar niet eens vandaan en toch gratis en voor niets zo'n stopje krijgen! Zo'n ding kost ook wel geen drol maar het gaat ff om het idee. En ja we hebben 1 keer gehad dat we een verkeerde kleur wipstoel mee kregen maar ja, moet je daar moeilijk om gaan doen? Waar mensen werken, worden fouten gemaakt! Heel vervelend TS dat er zoveel fout is gegaan maar hier wil ik even mee zeggen dat niet iedere Baby-Dump hetzelfde is.
Ik denk dat het heel erg van de vestiging afhangt. Wij hebben heel veel van de BabyDump en we raden het iedereen aan. Ook wij hadden de eerste keer de verkeerde kleur MaxiCosi, maar die namen ze meteen mee (na gebeld te hebben met kantoor). Een week later hadden we de goede. Ook hebben we later wat dingen teruggebracht, omdat we die toch niet wilden hebben (hoofdbeschermers) en dat was geen probleem. Eentje had zelfs geen verpakking. Gewoon geld terug gehad. Vriendelijk personeel, ook aan de telefoon. Wij hebben overigens ervaring met Eindhoven en Roosendaal.
Babydump is inderdaad echt waardeloos. Ik heb wel wel regelmatig wat gekocht, maar ging dan wel heel gericht en had van te voren al informatie over het product opgezocht. Want zij hebben er totaal geen verstand van. Bijvoorbeeld toen ik voor een babyfoon ging. Ze hadden 2 soorten, een dure en minder dure: wij vroeg naar het verschil. Zegt dat domme wijf: "Ja..eh..de dure gaat langer mee denk ik" Moest zo proberen om m'n lach in te houden!
Dat soort mutsen zitten er overal wel tussen. Zo wilde ik bij een schoenenwinkel de eerste schoentjes voor mijn zoontje kopen en die muts komt aan met schoentjes met een kei harde zool. Zeg ik zo: Moet die niet juist heel flexibel zijn, omdat hij nog maar net loopt? Beweert ze dat hij dan juist veel steviger staat op harde zolen Ben snel ergens anders heen gegaan. In iedere winkel heb je ook wel jonge, tijdelijke krachten...
Dit soort opmerkingen van personeel zie ik juist hier in de omgeving bij diverse Prenatal vestigingen. Ik ben zelf erg tevreden met Babydump (vestiging Roelofarendsveen).
Ik ben zelf ook erg tevreden over Babydump, vestiging Eindhoven. We hebben daar ook Tijn zijn slaapkamertje gekocht en totaal geen problemen mee gehad. Vervelend voor je dat jij er wel problemen mee hebt. Probeer rustig te blijven, dan bereik je meestal meer mee. Als alleen de kleur van de maxi cosi verkeerd is, valt het in mijn ogen nog wel mee. Ik ken verhalen, over andere babyzaken, dat ze het kamertje 3 weken voor de uitgerekende datum nog niet hadden. En dat is uiteindelijk ook goed gekomen. Haal adem, en ontspan..