Ervaringen orgametril

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door LdJ, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Hoi! ik heb in me vorige forum al verteld dat ik bloedarmoede heb nadat ik na een keizersnede maar enorm blijf vloeien. Ik heb van de dokter staaltabletten gekregen en orgametril. Orgametril zou er voor moeten zorgen dat het bloeden stopt alleen bij mij werkt het natuurlijk weer niet. Ik blijf vloeien, het is puur bloed wat ik verlies.. De ene keer is het gigantisch helder en zoals zonet is het diep donker bloed met gigantisch grote stolsels.. Heb iemand hier ervaring mee? Graag hoor ik ze wat ik nou verder kan ondernemen want aan die HA hier heb ik niet veel.

2. LdJ

LdJ Niet meer actief

Ik vergeet er bij te zetten dat ik ook nog steeds erg last heb van de wond.. Zowel buiten als binnen in. Ook heb ik nadat ze katheter in me blaas hebben geplaatst last van me blaas met bepaalde bewegingen.

3. sjak

sjak Niet meer actief

Waarom ga je hiermee naar de ha en niet naar je gyn?

4. LdJ

LdJ Niet meer actief

Ik wist niet dat je gelijk naar je gyn mocht? Ik belde vanmiddag HA weer en kreeg zon telefoniste aan de tel. Ik het hele verhaal uitgelegd zegt ze verdorie dat ik morgen tijdens telefonisch spreekuur terug moet bellen om te overleggen met de arts. Ben zooooo klaar met die HAbende hier!

5. sjak

sjak Niet meer actief

Ik zou als ik jou was morgen toch echt de gyn bellen, heb je nog een terugkom afspraak bij je gyn?

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik vind ernstig vloeien ook een reden om direct naar de gyn te bellen. Mocht je een verwijzing van de HA nodig hebben dan hoor je het dan wel. Soms is er ook wat snellere actie nodig.

7. LdJ

LdJ Niet meer actief

ja 4 feb moet ik terug komen bij gyn.

Deel Deze Pagina