Kl*te vuurwerk!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Een nicht van me was zwanger.met oud en nieuw was er zo n erge knal...volgende dag voelde ze geen leven meer.kindje doodgeboren...er was geen afwijking niets.het is onderzocht en de artsen hebben bevestigd dat het de knal was, illegaal vuurwerk...

Dat wens je niemand toe...

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

weet je dat wel zeker?
    Is heel erg voor je nichtje maar als je dan heel erg schrikt gaat je kindje dan dood:( lijkt me toch vreemd

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het is idd som erg schrikken ... die knallen worden steeds harder....meer kom op het is maar een keer per jaar mensen.

4. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Was het maar 1 keer per jaar! Dan zou ik het misschien ook niet zo erg vinden. Maar hier zijn ze al vanaf oktober bezig met die illegale bommen.
    En helaas wordt er wel naar mens en dier gericht. Misschien niet waar jij woont, maar de wereld is groter...

Hier stopte het vuurwerk pas om kwart voor vier. Politie had het te druk in andere wijken. Gelukkig heeft mijn zoontje kunnen doorslapen, maar mijn buurmeisje heb ik de hele nacht horen huilen. Ontzettend zielig. Ook kan ik de zwefkatten nergens meer vinden, die arme zielen konden gister nergens vluchten.

5. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Wat erg, ik snap niet dat mensen perse die knallen moeten maken. Volgens mij is grotendeels nog volwassen ook.

6. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Misschien door de luchtdruk?

7. Nita22

Nita22 Lid

9 apr 2012
    30
    0
    0
    Lactatiekundige
    Ik ben voor afschaf van verkoop van Vuurwerk en dan mooie georganiseerde vuurwerkshows scheelt veel stres van de honden en wat dachten jullie van alle troep die nu overal op straat ligt ;)

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Het was door artsen zo bevestigd...ook ik vond het shocking!er was niets aan de hand met het kindje...geen afwijkingen.het kindje is zo geschrokken.het was al zo groot dat het alles kon horen...

Misschien ook door luchtdruk ik weet niet, maar dit was het verhaal van de artsen...heel tragisch!

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Een keer per jaar maar wel zoveel schade en overlast...je zou maar met je hond over straat moeten...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek want er zijn ook een hoop zwangeren in oorlogsgebieden....dan zou het daar ook constant gebeuren?
    Maar is idd heel erg!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat het niet leuk is voor honden en andere dieren klopt wel....maar ik vindt dat je ook kan overdrijven....maar goed iedereen zijn eigen mening. Ik vindt het vuurwerk altijd superleuk met nieuwjaar en zou het heel erg jammer vinden als je straks ergens verplicht naartoe moet gaan om iets te zien.
    Gister hebben we samen met de meiden naar het vuurwerk gekeken en ze vonden het super! Dat zou ik dan niet meer kunnen..l

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dat vind ik dus ook. Doordat er mensen zijn die het zelf niet leuk vinden mogen anderen er ook niet van genieten? Belachelijk.

Ga ik jullie even verbieden om honden aan te schaffen want dat vind ik van die walgelijke beesten. Kom op zeg, doe normaal! Leven en laten leven is voor sommige mensen toch wat moeilijker dan anderen.

13. tuc

tuc Niet meer actief

jeetje:$ ben blij dat ik die kleine weer meteen voelde dansen vanochtend.

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

'Geniet' jij dan zo van keiharde knallen en rotjes die onder je voeten gegooid worden? En ja, zo gaat het er in veel delen van het land aan toe. Er moet een heel strenge regulering komen, is mijn mening, als een verbod niet haalbaar is. Pubers die rotjes door een brievenbus gooien of een kat die opgeblazen wordt, het moet gewoon niet meer kunnen. Laat staan al die vingers die eraf vliegen of ogen waar een letsel aan ontstaat omdat men onvoorzichtig (lees: dom) omgaat met vuurwerk!

Dat ze het hier hebben verboden vond ik alleen maar fijn. Heb echt genoten van de vuurwerkshow die we gewoon vanuit huis konden zien. Siervuurwerk blijft mooi en hoort bij oud en nieuw, maar die knallen??

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik weet niet waar jij woont, maar wij wonen blijkbaar in een heel fatsoenlijk dorp:D Want hier gebeurden die dingen niet. Alles is hier vredig verlopen. En nee. Ik HAAT vuurwerk. Ik vind het ook eng. Maar daardoor hoeft het nog niet verboden te worden.

Natuurlijk ben ik het er niet mee eens dat er gegooid wordt enzo naar mensen en dieren. De politie moet ook meer op straat zijn. Maar verbieden, pfff nee echt niet. Nederland wordt steeds zeikeriger zo.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar dat wat jij opnoemt ligt duidelijk aan de personen zelf....en niet aan het vuurwerk. Dus je kan dan wel het vuurwerk wegnemen dan zoeken ze wel iets anders om dit soort dingen te doen....heeft niks met het vuurwerk zelf te maken.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    lijkt mij ook.. kan me ook haast niet voorstellen maar goed. Het geluid komt al gedempt binnen etc, ook nooit gehoord dat pasgeborenen overlijden bij oud en nieuw.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vuurwerk zelf vind ik ook wel leuk hoor, schade alleen wat minder.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ik vindt het ook een zeer sterk vehaal......hoe zou een gyn dat dan weten eigenlijk dat het vuurwerk de reden was? Hoe onderzoek je dat dan?

Mijn aanstaande is zelf opgegroeid in de oorlog en zat ook bij mijn schoonmoeder in de buik tijdens de oorlog. Tja hij is dus gewoon gezond geboren. Heb er ook nog nooit van gehoord dat dit kan?

Maar hey wie ben ik:D

20. tuc

tuc Niet meer actief

dat is naturlijk ook wel zo...de echte rotzakken vinden altijd wel iets.
    Maar ik vind mensen die echt misbruik maken van vuurwerk/gevaarlijke dingen doen en opgepakt worden, het volgende oud en nieuw preventief een avondje opgeborgen moeten worden ofzo..misschien dat ze daarvan leren.

Deel Deze Pagina