Help! Dreumes hoge wreef.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdelHertje, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Mama's, mijn zoontje van net een jaar heeft een erg hoge wreef.

Alle leuke schoentjes die ik voor hem heb gekocht passen niet!
    Ik krijg zijn voet er vaak niet in en al helemaal niet dicht :/.

Slofjes passen hem wel omdat deze goed oprekken maar omdat hij richting het lopen gaat wil ik graag schoentjes zodat hij/we ook lekke buiten kunnen lopen met hem.

Hebben jullie tips waar ik leuke, stoere schoentjes kan vinden met een hoge wreef/brede voet?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Goede schoenenwinkel met schoentjes in breedte G. Verder niet de sluiting te hoog op de wreef, maar wat lager, bv klittenband.

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde probleem, maar genoeg schoenen die hij past hoor! :)

3. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    hier ook! mijn dochter heeft ook een hoge wreef. ik probeer een hoop schoentjes das de enige optie. let op dat de schoenen op een ruime manier open kunnen. en je vind echt wel mooie schoenen maar duurt even.

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voetjes 'zakken' vaak wat wanneer een kindje een aantal weken goed los kan lopen, tot dan dus beter slofjes ipv schoentjes.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ook een hoge wreef en heeft nu hoge gympen met zowel klittenband als een rits aan de zijkant aan van Scapino. Als ik alleen de rits open heb gaat ie niet aan maar als ik ook het klittenband los doe kan de schoen wijd open en makkelijk aan...

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    bobby schoes bij van haren,mijn oudste heeft het zelfde probleem

7. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft ook een hoge wreef (heb ik zelf ook) Ik heb voor haar schoenen van het merk Jochies (vanaf dat ze is gaan stappen)

Deze schoenen krijg ik wel erg goed aan en zitten haar goed.

8. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wij hebben ze van het merk bardossa.
    Loopt hij erg goed op. Is ook niet ingezakt sinds hij loopt trouwens ;)

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.610
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wanneer die langere tijd los kan lopen gewoon naar een goede kinderschoenwinkel gaan.
    Mijn oudste dochter(8 jaar) had ook altijd van die lastige voeten.Brede voeten en een hoge wreef.
    Ik ging dan naar die winkel en had dat keus uit 4/5 paar en dan had ik echt goed passende schoenen.Nu zijn haar voeten "normaal" en slagen we doorgaans leuk bij van haren.

Deel Deze Pagina