Mama's, mijn zoontje van net een jaar heeft een erg hoge wreef. Alle leuke schoentjes die ik voor hem heb gekocht passen niet! Ik krijg zijn voet er vaak niet in en al helemaal niet dicht :/. Slofjes passen hem wel omdat deze goed oprekken maar omdat hij richting het lopen gaat wil ik graag schoentjes zodat hij/we ook lekke buiten kunnen lopen met hem. Hebben jullie tips waar ik leuke, stoere schoentjes kan vinden met een hoge wreef/brede voet?
Goede schoenenwinkel met schoentjes in breedte G. Verder niet de sluiting te hoog op de wreef, maar wat lager, bv klittenband. Mijn zoontje heeft precies hetzelfde probleem, maar genoeg schoenen die hij past hoor!
hier ook! mijn dochter heeft ook een hoge wreef. ik probeer een hoop schoentjes das de enige optie. let op dat de schoenen op een ruime manier open kunnen. en je vind echt wel mooie schoenen maar duurt even.
Voetjes 'zakken' vaak wat wanneer een kindje een aantal weken goed los kan lopen, tot dan dus beter slofjes ipv schoentjes.
Hier ook een hoge wreef en heeft nu hoge gympen met zowel klittenband als een rits aan de zijkant aan van Scapino. Als ik alleen de rits open heb gaat ie niet aan maar als ik ook het klittenband los doe kan de schoen wijd open en makkelijk aan...
Mijn dochter heeft ook een hoge wreef (heb ik zelf ook) Ik heb voor haar schoenen van het merk Jochies (vanaf dat ze is gaan stappen) Deze schoenen krijg ik wel erg goed aan en zitten haar goed.
Wij hebben ze van het merk bardossa. Loopt hij erg goed op. Is ook niet ingezakt sinds hij loopt trouwens
Wanneer die langere tijd los kan lopen gewoon naar een goede kinderschoenwinkel gaan. Mijn oudste dochter(8 jaar) had ook altijd van die lastige voeten.Brede voeten en een hoge wreef. Ik ging dan naar die winkel en had dat keus uit 4/5 paar en dan had ik echt goed passende schoenen.Nu zijn haar voeten "normaal" en slagen we doorgaans leuk bij van haren.