Hoi allemaal, Ik ben pas 19 weken zwanger en ben maar 1 kg aangekomen. Ik vind het zo raar dat ik nu al pijn heb aan de anderkant van mijn voeten. Echt een branderige gevoel. Het gekke is dat ik deze week door niet naar buiten ben geweest en het ook rustiger aan heb gedaan met de huishouding omdat ik last had van mijn buik. Ik vraag me dan ook af is dit normaal. De pijn die ik heb is alsof ik de hele dag buiten heb gelopen met te kleine schoenen en thuis weer terug komen. Ik had het eerst enkel als ik opgestaan ben in de ochtend maar nu is het de hele dag al. Liefs, Visitor
hai hai! wat vervelend voor je! ik heb ook heeeel lang pijn gehad onderaan mn voet.... was niet zwanger toen, maar ik heb toen een tijd lang steunzolen gedragen en dat hielp mij heel goed. je bekken kantelt als je zwanger bent dus wellicht ben je iets anders gaan staan/ lopen..... ik zou eens bij de huisarts informeren of je langs de podotherapeut kan. die kan afdruk van je voet maken en kijken of je wel goed staat! zou er wel snel achteraan gaan want je hebt nog even te gaan en straks met zon dikke buik is het geen pretje ,zere voeten! ik hoop dat je er iets aan hebt, en stertkte! liefs Muis
Misschien heb je last van hielspoor? Dat is ook iets wat wel voorkomt als je zwanger bent.... Kan je dus gewoon even langs de huisarts gaan, en die voelt dan even en als het nodig is verwijst die je naar de podotherapeut en dan krijg je steunzooltjes.
Oh top dank je wel voor de informatie ik heb woensdag ook een afspraak met mijn vroedvrouw dan zal ik het zeker ook doorgeven , ik wist niet dat het een naam had