Hier nog een!! Zit er ook doorheen (((( .. Ben 38 weken vandaag.. Zou willen dat het voor mijn ook nu begint! Sterkte meid!! Je bent echt niet de enige, en wat betreft die extra kilo's ook niet hahahahaha xx
Ik wil graag even mee klagen!!!! Ik zit er helemaal doorheen. Na een zware start van me zwangerschap tot ongeveer week 26 heb ik een paar weken me redelijk mogen voelen. Sinds 30 weken ligt ze al prachtig mooi klaar en met 35 weken al volledig ingedaald. Nu ben ik 40,3 en is ze er nog steeds niet. Ben het zat!!!! al weken steeds een onrustige buik en steken enzo maar nu al paar dagen bij alle bewegen die ik maak flinke buikpijn. Resultaat op de bank liggen wachten tot de dag om is. Afschuwelijk want daardoor duurt het alleen maar langer. Maandag afspraak in het zh voor controle en ctg dan eventueel de mogelijkheid tot inleiden bepreken. Mag wel de vk bellen op te laten strippen maar blijkbaar krijg je daar nog meer last van van je buik als het niet helpt:x Vriendlief doet harstikke zijn best om me met alles te helpen en krijgt alleen maar geklaag en gezeur over zich heen. Hoop dat me meisje toch echt heel snel komt anders word ik gek. Wil niet nog langer zo door met alle pijn