*klaag* en vraag

Discussion in 'Eerste symptomen' started by cat2008, Dec 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cat2008

cat2008 Actief lid

Nov 19, 2008
    134
    0
    0
    *maakt een grommend keelgeluid* bah bah bah...ik ben zó moe dat ik er misselijk van wordt. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik slapen, liggen hangen en had ik daar dus véél minder last van dan nu. (tja...loop toch achter een dreumes aan van 15 maanden oud;)) poepoe...boterhammen eet ik maar zijn bah...koffie bah, thee bah, water bah, appelsap bah bah bah. ga 't nu maar met cruesli en yoghurt proberen...

verder vraag: mocht gerookte zalm nou wel of niet?

gr. Cat

2. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hee cat die moeheid herken ik heel erg ben zo enorm moe en alles wat ik eet idd bah bah bah en drinken ook bah bah ik heb wel ondekt dat ik wicky lekker vind en cola maar dat drink ik niet veel..wat ik me af vroeg mog je nou geen rood vlees of vlees wat nog rood is als je het gebakken heb?

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Kun je niet lekker samen met je dreumes een tukje doen? Of lekker samen op het grote bed spelen?

Klopt wel dat alles anders smaakt als je zwanger bent ;) Had ik ook veel last van, ik rook alles sterk, mijn smaak was anders. Gewoon blijven proberen of je iets kunt vinden wat wel lekker is en vooral de dingen die niet lekker zijn, laten staan!

ps: voor misselijkheidstips kun je hier: www.zwangerenmisselijk.nl kijken!

4. cat2008

cat2008 Actief lid

Nov 19, 2008
    134
    0
    0
    roodvlees mag wel mits 't niet meer rood is...dus biefstuk is oké, mits 't hélemaal doorbakken is. rosbief mag bijv weer niet want dat is praktisch rauw. ...

5. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    oh, zalm weet ik eigenlijk niet. Ik dacht dat je in elk geval met vacuum verpakte zalm op moest letten en dat die van de visboer wel kon.

6. Trine

Trine Actief lid

Dec 1, 2010
    236
    0
    0
    België, Vlaams Brabant
    verse zalm om te bakken mag, gerookte zalm mag niet.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gerookte zalm mag alleen als het niet uit een acuumverpakking komt

Share This Page