Klaag- en zeurtopic voor laatste trimester-dames

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ojaaaaaa, herkenbaar!:( Dan lig je op de bank en dan ben je zo moe maar dan spookt er vanalles door je hoofd en hoor je irritante geluiden waardoor je niet lekker kan relaxen en dan moet je weer naar de wc, en dan weer dorst en dan weer honger of de kleine schopt je in elkaar...:D

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    :DHier gisteravond vreetbui. Van ellende 2 eieren gekookt, lekker zout erop en smullen maar. Toen snel naar bed gegaan voor ik ook nog eens de broodzak te grazen zou nemen:D

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk

Dit dus. Ik slaap al maanden slecht. Word er echt niet gezelliger van. En dat is sneu voor de andere drie kinderen die er niets aan kunnen doen.:(

Verder nog mega lage bloeddruk en veel vocht vasthouden :x

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog geen andere kids, maar dat lijkt me dan echt wel zwaar hoor:$
    Ja, je word er niet gezelliger van, gaat jezelf ook zo in de weg zitten, nergens energie meer voor, niks is leuk. Iedereen om je heen irritant...

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik wil niet meer wachten tot eind augustus! hoop dat kleine iets eerder komt. Ik zie tegen bevalling op en vind in bed liggen echt verschrikkelijk. Word zo stijf als een plank, trekkerige buikspieren een zere rug en harde buiken. En dan is het ook nog zo warm!!!
    Overdag gaat het goed, dan ben ik in beweging en heb ik nergens last van, maar zodra ik gezeten heb of op de bank heb gelegen heb ik de neiging om me in te schrijven bij het verzorgingshuis...
    Ik wil alles achter de rug hebben, onze kleine in ledikantje zien liggen slapen, weer gewoon kunnen bewegen en slapen zonder dat mijn lijf niet meewerkt...Nog even volhouden *zucht*

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Ik zit aan de zelfgemaakte sinaaswaterijsjes :) ze zijn alweer op :D !
    Maar die hitte is lastig... ook al kan het nog veel erger...
    Ik hoop dat de kleine meid een beetje vroeger komt... maar daardoor lijken de wachtende dagen misschien extra lang... dus mezelf maar de bevallingsdatum voorhouden en niet vroeger !

7. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ik wil sneeuw.!

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik ook!!!

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dag dames,

mag ik hier ook mee klagen? :) Vandaag voor het eerst goed last gehad van de warmte :( Sinds ruim een week begin ik echt goed te krijgen van mijn bekken en heupen :( :( ! "Gelukkig" heb ik nu vakantie en aansluitend verlof en kan ik lekker alles op mijn eigen tempo doen :)

Ook het slechte slapen herken ik wel. Dat heb ik al wel langer, maar wordt de laatste paar weken wel wat erger. Gelukkig kan ik nog een beetje een tukje doen op de bank 's middags, maar dat wordt ook wel wat minder. De buik begint een beetje in de weg te gaan zitten :)

Ondanks dit alles hoop ik natuurlijk wel dat de kleine zeker nog 10 weken goed blijft zitten en probeer ik nog een beetje te genieten :)

/klaagmodus :p

10. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker heb ik al van die mega dikke vochtvasthoudende voeten heeft er ook nog een mug aan zitten zuigen resultaat nog dikkere voeten incl dikke bulten whaaaaaa :-o

11. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    sexy !

-- Opstaan met harde buiken.. JOY <3

12. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Eindelijk iets gevonden tegen het maagzuur wat wél helpt, zit je de hele nacht op t toilet met krampen en diarree :(

Het wordt wéér zo warm vandaag! Gisteren hier 31° in de schaduw! :)

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Oh, dat heb ik ook! Meestal gaan ze wel over als ik naar de wc ben geweest...

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ga met je mee en ik verhoog de inzet naar 'ook nog hittebultjes erbij', wie bied er meer?

Alles doet pijn, de opgeblazen voeten/benen en vervolgens die verschrikkelijke jeuk van de combi hittebultjes & muggenbulten. Ik heb dan echt zin om alle haren uit mijn hoofd te trekken en hard gillend weg te rennen!!!

15. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ooooh de jeuk.
    Mijn voeten jeuken ook verschrikkelijk :s staan vol met scharen van te krabben :s vree sexy!

16. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die hitte bultjes was ik et vergeten bij te zetten dat heb ik idd ook inclusief die vreselijke jeuk :s

17. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Nou ik kom bij deze ook even klagen!
    Mn gezicht lijkt wel een grindtegel.. normaal nooit last van pukkeltjes.. maar in combinatie met de zwangerschap en de hitte.. bleghhh..
    En welke gek gaat er nou werken met dit weer.. ja ik.. bah.. werk in de zorg met heeeeele lieve ouderen.. maar nu heb ik zo geen zin.. en dan gaan collega's ook nog even vragen of ik voor hun een extra dienst wil overnemen want dan hebben ze een dag eerder vakantie!!!!! wtf!
    En dan die opmerkingen van.. tjah.. jij hebt zo lekker heel lang vakantie! WHAT? Tuurlijk word het genieten.. maar zo soepel gaat alles niet meer.. en neem jij maar eens 24/7 een skippybal op sleeptouw en hou een peuter lekker bezig!
    "word veel gezegd ..vakantie.. door kinderloze meiden"

18. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Meiden, wat onwijs herkenbaar allemaal.
    Er is iemand die heeft gewoon mijn enkels gejat.
    Mijn ondernemen loopt gewoon gelijk met mijn bovenbenen.
    Moet denken aan de onderkin van Han Pekel. Die liep ook gelijk met zijn nek.
    Verder slaap ik niet meer. Overdag is er geen mogelijkheid om te rusten want mijn dochter heeft vakantie.
    Veel last van krampen.
    Ben net naar de stad geweest en ben tot de conclusie geweest dat dit de laatste keer is. Ik kan slecht lopen.

Voor de rest gaat het top. &#128515;&#128515;&#128515;&#128515;

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mag ik nog een keer heel hard klagen???

Ik ben doodmoe, slaap al nachten op de bank omdat vriendlief snurkt met een volume van een olifantentrompet...
    Daarbij komt dat ons dochtertje niet lekker is.. Koorts, verhoging, hangerig en huilerig. Verder zit ze midden in de peuterpubertijd. Heb ik totaal geeeen geduld.

Tot slot kan vriendje lief niet meer lopen doordat zijn knie vol vocht zit (reuma). En vergaat van de pijn. Alles komt dus op mij neer. Terwijl me lichaam nu al op is.. WHAAAAAAAAA!!

(Kan me dochtertje wel uit logeren brengen maar ze is zelf niet lekker en dan voel ik me gewoon niet goed erbij)

20. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    #80 LeennKen, 20 jul 2013
    Laatst bewerkt: 20 jul 2013
    snachts wakker worden, denken dat u water lichtjes gebroken is...
    je vriend al gillend wakker maken: THIS ZOVER THIS ZOVER..
    nee hoor this maar een lekkage. ><

---

Iets derna na u agenda kijken.. en denken.. jaah @#{ man.. ik moet over een goei 10 dagen echt bevallen... OMG OMG OMG PUT IT BACK WIE ZIJN IDEE WAS DEES ROEPEN & en totaal beginnen flippen (ookal hoopte da ze er mee dees weer rap is)

Deel Deze Pagina