Klaag- en zeurtopic voor laatste trimester-dames

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veerle87

Veerle87 Lid

29 jan 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    I love this topic :D..

Nu komt die van mij:
    - Enkels en voeten zijn zo opgezwollen zodat ik pijn heb tijdens het wandelen.
    - Irriteren aan de opmerking van niet zwangere mensen die klagen over de warmte (mijn gedachte: STERF.. je hebt nog niets meegemaakt. Zou wel eens weten hoe jij het vind als jij hoog zwanger bent met dit weer).
    - Vriend klaagt dat hij niet kan slapen omdat ik 4x p.n. naar de wc moet... Tjaa kan slechts het bed gebruiken als wc.
    - Niet lang kunnen wandelen met mijn hond vanwege pijn in voeten en onderrug.
    - Pijn in mijn onderrug en niets helpt ertegen.
    - zet je een opblaaszwembadje op voor de warme dagen, denkt de buurtkat dat dit een krabpaal is.. met als resultaat.. geen zwembadje voor mij.
    - Zo moe zijn, en als je eindelijk gaat liggen klaarwakker zijn door evt. nesteldrang.

En dat was het zo een beetje

2. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    _ 's nachts wakker worden met harde buiken
    _ een telefoon onder bank gooien omdat ik ergens van schrok en moeten wachten tot manlief thuis kwam omdat ik met geen mogelijkheid onder de bank kon komen :)
    _ Enkels die gelijk lopen met mijn kuiten
    _Steunkousen aangemeten moeten krijgen maar omdat er vocht in mijn benen zit mag dat niet., Tja mevrouwTJE dan zult u moeten wachten tot het weer wat minder warm word zo rond de 20 graden... Kijk je op weeronline.nl en zie je dat het de komende 14 dagen minimaal 25 graden word! Bye bye steunkousen!
    _Goh ben jij zwanger? 2 weken geleden had ik daar nog niets van gezien!! Nee hoor, ik heb voor de lol een skippybal ingeslikt en toen ik vanmorgen wakker werd was ik opeens zo dik ;)
    _ een paar meter lopen zorgt voor harde buiken en flink last van mijn bekken en rug.
    _ Vocht vast houden: dan moet u zo min mogelijk zout eten... Euhm? Mijn bloeddruk is al laag, wat moet ik daar mee dan? Ja dan moet u toch wat meer zout eten...
    _kindje wat tegen mijn ribben aan ligt
    _ Vanaf dat ik 37 weken ben ga ik springen of wat er dan ook helpt om maar te bevallen.. Ik wil mijn lichaam terug. Eerste keer dat ik dit gevoel heb. VErschrikkelijk!
    Ik geniet met volle teugen van het getrappel, de hik en het langswrijven van ons kleintje.. maar echt... Ik wil weer gek kunnen doen met mijn kinderen, ik wil weer de trap op kunnen rennen en mijn pumps aan!!! :)

Nog een paar weken doorbijten!! :cool:

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ben ik weer:
    -Ik ben de hitte zat! Ik heb dikke enkels en voeten, en kan niet eens mijn tuinklompen meer aan als ik onze dieren moet voeren(dus loop op slippers). Over mijn laarzen maar te zwijgen, dus lekker handig als je als boerin zijnde tussen de kalfjes moet zijn...
    -Op slaapkamer is het zo warm dat het wel lijkt of ons bed snachts geparkeerd staat in de tropische vlindertuin van dierentuin emmen.
    -Snachts slaap ik al K*t omdat ik maar op 2 maniere kan liggen en vaak moet plassen, maar daar komt de hitte nog bij en vannacht knallende koppijn, en denk je dat het dan ook nog eens stil is als je buitenaf woont? nee hoor, denk je in slaap te vallen komt de melkboer met de vrachtwagen het erf op denderen. Die weer opgehoepeld, begint manlief te snurken, die een trap of 10 gegeven, eindelijk stil, gaan er een stel geile katers in gevecht waardoor hond weer over zijn toeren is en hele dorp bij elkaar blaft! En dan is het eindelijk een beetje aangenaam qua temp. smorgens vroeg, val je in slaap, word je weer wakker gehouden door een zieke koe die de hele schuur bij elkaar loeit omdat ie alleen maar hooi mag vreten...

Grrrrr, normaal hou ik van het boerenleven, maar nú even niet! al die klere herrie om en achter het huis! IK WIL RUST!!!!!!

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Die dikke voeten zijn verschrikkelijk!
    Ik had nieuwe sloefen gekocht voor in het ziekenhuis.. wat bleek gisteren.. IK KAN ER NIET MEER IN! Men all stars zijn helemaal uitgeleurd (de veters zijn er al uit) ik loop gewoon rond gelijk ma flodder!

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Het gevoel hebben dat ze een bowlingbal in je bekken aan het duwen zijn.
    Constant jeuk hebben door die jeukbultjes.
    Om de 2 uur moeten plassen.
    Waggelen als oma duck.

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Bennet beu. Die klenne moet eruit!!!!!!

7. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik slaap slecht
    last van mijn borsten
    last van onderrug
    last van harde buiken en ongesteldheidpijn
    humeurig zijn.

8. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ey pas ma op eh die ongesteldheid pijn kan een teken zijn van beginnende arbeid.. en de gyna zei me zelfs: ACH MAANDAG HAALT GE NIEMEER... MEN GAT OOK JA... gvd toch

Deel Deze Pagina