Goeiemorgen! Ik ben vandaag precies 37 weken zwanger, en ik heb het idee dat ik ergens in een beginfase van m'n bevalling zit. Zal even omschrijven waar ik last van heb. Donderdag had ik de ergste nesteldrang ooit! Hele huis van onder tot boven schoon gemaakt, dus dacht daar die avond wel last van de krijgen omdat ik vanwege voorweeen en harde buiken sinds week 22 van de zwangerschap. Vrijdag werd ik wakker en had nergens last van, naast de gebruikelijk harde buiken, en hoofdpijn, dus ik heb ontbeten, en PCM ingenomenheid, toen begon ik krampen te krijgen die te vergelijken zijn met menstruatiepijn. Na het douchen werd het erger. Om half 12 hadden we een afspraak bij de Vk, dus toen ik m'n buikkramp omschreef toen keek ze best verschrikt, ze zei dat het best wel eens een voorbode van het echte werk kon zijn. Omdat we van het weekend weg wilden rade ze ons aan om echt heeeeeel goed na te denken over wat we gingen doen, wel of niet gaan.. Uiteindelijk werd de kramp steeds pijnlijker in de loop van de dag. Gister avond had ik een paar momenten dat ik door de grond dacht te gaan, maar na ontlasting werd het weer zoals daarvoor.. Pijnlijk maar prima te houden. Uiteindelijk gaan slapen ben 3 of 4 keer wakker geweest door kramp, die elke keer pijnlijker aanvoelt maar nog steeds uit te houden is, verder geen slijm, bloed of vochtverlies. Ik ben nu sinds 6 uur wakker en kramp word steeds pijnlijker het is nog steeds uit te houden en ik kan er nog niet direct een regelmaat in vinden.. Verder ben ik ook erg misselijk sinds de 3e keer dat ik wakker werd. Gisteren werden m'n voeten en handen opeens super dik van het vocht en ben de hele week al wat onrustig maar dat kan volgens mij ook prima door dat verrekte warme weer komen.. Zou dit het begin van zijn?? Iemand ervaring met deze klachten? Ik wil de Vk pas bellen als ik 100% zeker weet dat ik echt weeen heb
Ik weet zelf nog nier hoe het voelt maar ik zou toch even de vk bellen en inlichten over de krampen. Misschien is het al in gang weet ik niet maar beter te veel bellen dan te weinig
Nouja omdat iedereen steeds roept: als het is begonnen weet je het wel, en ik nu twijfel denk ik dus dat het nog niet zo is.. Maar als je op internet gaat zoeken zijn er zat vrouwen die het tot 5 cm nog niet doorhadden
Ik heb dit al een week met diarree erbij, hier nog niks helaas. Sinds gister ook heftige kramp in bovenbenen.
ik heb dit al bijna 3 weken. om knettergek van te worden , en enorm vermoeiend pfffff. hoop voor jou dat het doorzet , maar bij mij blijft het allemaal maar hangen
Kan het heel goed zijn..hier had ik het ook al weken lang van tevoren. LAg wel in het ziekenhuis met hoge vliesscheur met 30 weken en kreeg weeenremmers rond week 32. Heb tot de inleiding, paar keer op de verloskamers gelegen omdat ze dachten dat het zou doorzetten. Maar jouw termijn, kan het zomaar zijn, hoop dat het doorzet meis!! Susces.
Het zou best eens kunnen. Ik heb ook al de hele week last van erg veel maagzuren, misselijkheid, krampen, vloeien etc, maar nog niks. Echte weeen herken je zeker wel, maar dan kun je ook best ontsluiting hebben. Het verschilt bij iedereen....
Meis, bel gewoon je vk even! Daar zijn ze voor! Krijg je een duidelijker antwoord van, dan van ons allemaal hier!
als je weeen hebt ga je dat echt wel merken ik heb ook voorweeen gehad die pijnelijk waren je moet nou in de gaten gaan houden of je regel maat erin krijgt ik had wel zodra ik ontsluiting had bloed verlies
gvd ik zit maar te wachten op die harde pijnen. Hier blijft het hangen op menstruatiepijn al dat ze bij mij ook zeiden van het is allemaal begonnen GRRR!! SUCCES MEISJ!
Ik twijfel echt enorm het is nu weer 20 minuten niet meer enorm erg maar gewoon pijnlijk maar uit te houden.. Heb wel heel regelmatig harde buiken
Tegen mij zei ook iedereen dat ik het echt wel zou weten als het weeen zouden zijn... nou mooi niet, het was dat mijn schoonmoeder zat op te letten en op een gegeven moment zei van volgens mij heb je weeen... ik bleef volhouden van niet tot we ze gingen timen... ik bleek uit eindelijk ook al 4 cm ontsluiting te hebben.. maar als je het niet vertrouwd of gerust gesteld wilt worden zou ik gewoon bellen hoor, dat vinden ze echt niet erg!!!
Gewoon bellen meid! De vk kan je dan vertellen waar je aan toe bent! Hoef je ook niet in de zenuwen te blijven zitten... (Al doe je dat toch wel als het écht is begonnen ) Succes! Groetjes Setje
Zat er bij jou echt hele goede regelmaat in? En wat voor soort kramp had je dan.. Ben nu wel nieuwsgierig, heb om me heen heel veel verhalen gehoord van vrouwen die het echt pas rond de 5cm door hadden omdat ze dan toch de Vk maar belden