Klaag, klaag klaag tpoic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momof3, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    IK!!!! Eindelijk iemand die weet wat ik bedoel!!
    Soms word ik wakker met zo'n pijn dat ik m'n bed zowat uitspring. Heb het nu redelijk onder controle door enkel op mijn linkerzijde te slapen met een kussen tussen mijn benen. Als ik op m'n rug slaap krijg ik dit geheid.
    Volgens mij hangt het samen met het in slaap vallen van die huid doordat je baarmoeder op de ader drukt die daar loopt. Mijn VK had er nog nooit van gehoord.

Verder valt alles hier in slaap. Voeten, benen, armen, handen en vingers. Terwijl ik dit typ dus ook weer. En mijn rechterduim doet heel moeilijk sinds een week, hetzelfde gevoel als wanneer je je elleboog stoot maar dan in m'n duim. Word er gek van...

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ukoldaatje even voor jou. Ik had dat ook in mijn benen vooral als ik in bed lag.
    Links rechts maakte niet uit het stond in brand of was bevroren na de bevalling was dat meteen weg. Wat het was weet ik niet maar super irritant en best pijnlijk ja.
    Op een gegeven moment kon ik niet meer omdraaien in bed van links naar rechts. Dus moest ik elke keer opstaan goed gaan zitten zodat ik op de andere zij kon gaan liggen.
    :)
    Slapeloze nachten niet alleen ik maar ook vriendlief:)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja idd net alsof het helemaal verdoofd was maar op een gegeven moment werd dat zo pijnlijk en als ik dan opstond moest het eerst wakker worden. Voor ik fatsoenlijk op kon staan.

4. sjak

sjak Niet meer actief

Uksoldaatje, je zou kunnen vragen of je doorgestuurd kan worden naar een neuroloog. Ik heb zelf BI, HMS en zelfde klachten als jij aan been alleen dan heel de dag door in combinatie met rugpijn. Bij mij is het een hernia erbij en ik krijg nu dus een KS.
    Bij mij ging de VK er ook niet op in, maar de bekkentherapeut vertrouwde het niet. Ga nu ongeveer twee keer per week naar zh omdat het goed in de gaten gehouden moet worden. Ze zijn er nog niet uit of ze me onder de mri gaan leggen (ivm ruggeprik) om te kijken waar de hernia zit.

Sterkte!

5. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou jeetje eigenlijk valt het bij mij nog wel mee als ik het zo lees.... maar wilde eigenlijk toch ook even klagen... Maar respect voor iedereen die met zoveel klachten positief kan blijven!

Ik ben nu sinds 4 weken een uurtje minder gaan werken omdat ik nog ruim anderhalf uur in de file sta om thuis te komen en ik dus bijna 12 uur van huis was. Ik was doodmoe en dat werd niet beter na het eerste trimester. nu ik zonder files naar huis kan rijden gaat het een stuk beter en kan ik ook nog eens koken! hiervoor lag ik enkel op de bank en was zo moe dat ik niets meer kon doen.

En nu ik vandaag ontdekte dat ik striae op mn buik begin te krijgen was ik gewoon eraan toe om daar even over te klagen! Dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk!

Voel me ook nogeens zoooo dik, normaal ben ik eeuwig aan het lijnen wat overginds niet echt werkt (ben best wel te zwaar voor mijn lengte) en kan er niet zo goed tegen dat ik nu al een mega buik heb!

whaaaaaaa nou wel lekker om t ff neer te kunnen zetten!

6. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Wat fijn, deze topic! We mogen best klagen en dat wil ik ook even doen.

Nu 2e zwangerschap, geen problemen, tot vorige week zaterdag! Zwangerschapsvergiftiging en lig nu al een week in het ziekenhuis. Ik ben nu 36+2. Ik voel me prima, maar mag niet naar huis en mag alleen even de gang op lopen. Gek word ik er van.

En ik heb al een kleintje thuis van ruim 2,5, dus die mis ik verschrikkelijk. Mijn vriend snapt het geloof ik niet, dus nu is hij er nog niet met die kleine, terwijl hij al ruim 2 uur hier kan zijn (qua bezoekuur). Ik zal wel aan het zeiken zijn, maar kan hem wel wurgen momenteel. Zijn leven gaat verder maar voor mijn gevoel staat het stil. Mannen!

Zo, dat is eruit. Aanstaande donderdag gaan ze inleiden, dan ben ik 37 weken. Zal blij zijn als alles achter de rug is.

Succes en sterkte iedereen!

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    He wat fijn dat er meiden zijn die dit herkennen!!!

De artsen hier kijken me ook een beetje suf aan als ik dat aangeef...Verlos zei poos terug dat het erbij hoort....wat moet je dan he?

Inmiddels lig ik (om even verder te klagen) met gebroken vliezen in het ziekenhuis........

8. sjak

sjak Niet meer actief

Jeetje! En nu moet je blijven tot het eind?
    Dat is echt vreselijk.... Of mag je nog naar huis??

Sterkte!

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ik lees in je onderschrift dat je moet blijven...
    Veel sterkte zeg, houden ze het (baby) tegen tot 37 weken? Of komt hij/zij nu eerder?

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ze hopen dat hij zo lang mogelijk binnen blijft.

Maar omdat de vliezen gebroken zijn kan het zijn dat een dezer dagen de weeen door gaan komen.

De hoop is dat de kleine nog een week of 5 a 6 blijft zitten.

Als ik nu weeen krijg, gaan de remmers eraan, en wordt ik overgebracht naar een academisch ziekenhuis..

11. sjak

sjak Niet meer actief

Ik las het net in je andere topic! Wat vervelend dit! Heel veel sterkte en ik blijf je volgen. Tot mijn verlof was ik elke week te vinden naast het Erasmus. Is een goed, maar heel groot zh. Kleiner is echt wel fijner!

Sterkte! X

12. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Oh jeetje ukoldaatje, wat schrik ik hiervan. Het zit ook niet mee.:( Heel veel sterkte meis en dat hij nog zeker 6 weken of meer veilig bij je binnen mag blijven. Ik zal je ook volgen en leef met je mee. Heb je wel een beetje afleiding? Leuke boeken/tijdschriften/ipod/tv/etc?

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    oooooh wat heeeeerlijk een klaagtopic!! Daar maak ik even gebruik van hoor!

Ik heb fysiek weinig te klagen, maar ben ook nog maar 15 weken! Maar tjeeeeeee wat mis ik filet american, hompen biefstuk en een borrel!
    Waarom ben ik in de avond zo vroeg moe, en waarom ben ik zo verdomd bitchy, waarom ook nog zo hinderlijk besluiteloos en heb ik overal nog meer mening over :(
    Grrrrrr waarom ben ik al bijna 8 kilo aangekomen en krijg ik nu al spataders!!!!! En die klaagmodus ben ik nu ook wel beu! Ik wil gewoon genieten en zorgeloos heel snel de 40 weken naderen!

Zo hopelijk helpt het! THX!

Deel Deze Pagina