Dag dames, Hebben jullie ideeen? Onze oudste heet Thomas en hij krijgt in april een broertje of zusje. Voor een meisje staat de naam vast, maar de jongensnaam blijven we over twijfelen. Graag een naam met minstens twee lettergrepen ivm heel korte achternaam. Namen die we leuk vinden (als voorbeeld): Simon, Peter, Floris. Tot nu toe zit de naam er nog niet tussen, dus mijn hoop is op jullie gevestigd.
Simon vind ik de mooiste uit je lijstje. Andere ideetjes: Thomas & Kasper / Casper / Caspar Thomas & Viktor Thomas & Lukas Thomas & Pepijn Thomas & Joren Thomas & Kobe Thomas & Wouter Thomas & Robbe Thomas & Pieter Thomas & Jasper Thomas & Lander Thomas & Seppe Thomas & Ruben Thomas & Nathan Thomas & Quinten / Kwinten Thomas & Sander Thomas & Tristan Thomas & Lennert Thomas & Aaron Thomas & Wannes Thomas & Robin Thomas & Arne / Arno Thomas & David Thomas & Raphael Thomas & Cedric Thomas & Andreas Thomas & Michiel Thomas & Samuel Thomas & Oliver Thomas & Bastian Thomas & Maarten Thomas & Boris Thomas & Florian Thomas & Mathijs Thomas & Laurens Thomas & Willem Thomas & Jonathan Thomas & Elias Thomas & Korneel Thomas & Hannes Thomas & Manu / Manuel
Thomas & Daniėl Thomas & Julian Thomas & Dennis Thomas & Joris Thomas & Martijn Thomas & Fabian Thomas & Renzo Thomas & Olivier Thomas & Jasper Thomas & Jesper Thomas & Wessel Thomas & Hidde
Thomas en Hugo Thomas en David Thomas en Gideon Thomas en Victor Thomas en Ruben Thomas en Milan Thomas en Merijn
Ik ken een - Thomas en Ewoud - Thomas en William En vind - Thomas en Lucas - Thomas en Alexander (zeker bij korte familienaam) ook wel mooi
Voor een meisje vind ik Anna er perfect bij! Wordt in dezelfde (vele) talen en landen gebruikt (erg internationaal), is daarnaast ook Bijbels, en heeft ook een Griekse achtergrond. Thomas heeft dat ook allemaal, dus leek me tof om zo te houden. Ik ken overigens een Thomas met broer Wessel en zussen Agnes en Iris. En een Thomas met broer Daan, en een Thomas met zus Tania. Anyway, jullie zoeken een jongensnaam, dus hier wat andere ideetjes: Andreas Anthony Benjamin Darius David Dion Dorian Elias Gereon Giles Isaak Ismael Ivan Jacob James Jason Javan Jerome Joshua Julius Leon Linus Matthan Micha Myron Philip Silas Simon
Bij Thomas vind ik leuk: Lucas Hugo Floris Florian Jasper Ruben Zoiets? Leuk die hollandse, iet wat kakkie namen
Van de drie namen die je noemt hebben wij de eerste naam voor onze zoon...! Ik zou dus die doen...! Andere ideeën: Hugo Sjoerd Philip Finn Milan Morris Benjamin Sebastiaan Manuel Floris Pieter Noud Nathan David
Ja mooi hè? Simon! Dames, enorm bedankt voor alle ideeën!! Vind er veel erg leuk en ga samen met vriend brainstormen.
Thomas en Simon stonden allebei op ons lijstje, dus misschien vind je de rest wat: David Marcus Olivier Benjamin Ruben Oscar Lucas Nathan Felix Robin Arthur