Ik word gek van de jeuk op mijn rug. Vorige week helaas mijn rug verbrand en sinds een paar dagen jeukt dat als een gek en ik kan er net niet bij . Beginnen volgens man nu wel kleine velletjes te komen maar te klein om het weg te halen. Nu heeft mijn man regelmatig krapdienst
Op vakantie gegaan en werk overgedragen. Kom terug van vakantie en alles is blijven liggen. Sommige collega’s flikken dit soort dingen altijd en komen er ook nog eens ieder jaar mee weg.
Dankjewel! Ik ga alleen niet meer aan de hormonen. Hopelijk mogen we nog een kindje verwelkomen en dan heb ik mijn taken volbracht. Dan is het aan mijn man, geen polonaise meer aan mijn lijf haha.
Nou, ik vind hier niets heerlijks aan. Ben het helemaal eens met @toch3 . Maar zoveel mensen, zoveel wensen. Alhoewel ik graag invloed zou hebben op het weer, is het maar goed dat we dat niet hebben. Want wat zou het dan worden?
Dat mijn wasmachine er gister mee gestopt is.. (gelukkig lag er maar 1 wasje) Er is al een nieuwe bezorgd, alleen bij Smoeder want ik was aan het werk tot vanmiddag. Nu wachten tot vanavond
Ik functioneert bij deze temperaturen een stuk beter. Ik vind het stiekem best lekker om een extra laagje kleding aan te moeten voor de verandering. Er is idd al oorlog genoeg in de wereld.......
In geval van airco. Die zitten denk ik binnen. Zwembadpomp valt nog mee vind ik. Die van ons dan maar die staat dan ook niet de hele tijd aan. Vaak tijdens het zwemmen (dan hebben we stroomversnelling aldus mijn zoon) Dat zijn ook de momenten dat het geluid van pomp wel overstemd wordt.
Nee. Van koud ga ik bibberen en juist heel slecht ademen. En ik krijg er nekpijn van door teveel aanspannen. Maar ik vind het nu wel even lekker. Het is hier niet heel koud. En het ruikt zo lekker naar regen in het park. Maar morgen mag weer gewoon 30+ worden van mij
De HG spray is ook een aanrader. Niet t meest vriendelijke spul maar als de mieren vanachter je plinten komen halverwege de binnenmuur (dus ergens via kruipruimte?) of via de dorpel van de wc dan spuit ik dat liever in de kieren/achter de plinten als dat ik een lokdoos neerzet. Die ik in gedachten dan als semi hockeypuck voorbij zie komen, alle waarschuwingen ten spijt. Wel met poezen en kinderen uit de buurt spuiten overigens, het geeft een soort schuim initieel, sommigen moet je niet nieuwsgieriger maken dan strikt noodzakelijk. En onze plinten kan je er af klikken.
30-32 is prima, boven de 35 is t me dan weer net té hier in Nederland. Overigens niet met verfklussen of behangen want dat is drama.
In Spanje hebben we een spuitbus, als je daarmee wat op de grond spuit dan gaan mieren dood als ze er over geen lopen. En dat tot 3 maanden lang. Is niet gevaarlijk voor huisdieren, en mijn kinderen leven ook nog steeds. Ik hoop dat ik dit jaar wat ruimte in mijn koffer heb om wat van die zooi mee naar Nederland te nemen op de terugweg.