Het water staat mij (ons) al maanden aan de lippen. Ik ben alwéér ziek sinds vrijdag bovenop een ijzer tekort en schildklierhormonen uit de bocht, de dreumes is ziek, de oudste is ziek, de baby zit in zn 4 maanden crisis + tandjes, de nachten gaan nergens over, de dagen ook niet. Het is aanpoten, overleven, ik ken mezelf en ons en het gezin niet zo. Er zit zeer regelmatig geen plezier in de dagen. De koek is echt op en ik weet niet wat ik eraan moet doen (gewoon rustig door blijven gaan, i know..).
Jij ook een dikke knuffel. Alles komt goed ♥️ hopelijk vroeger dan later.. Hebben jullie de uitvaart al gehad?
Vandaag heeft het bij ons gesneeuwd, dus ik ging vanmorgen met de kindjes door de sneeuw naar school. Bij het oversteken (over een zebrapad) komt er van links een auto, rijdt trager dan gewoonlijk door de sneeuw dus onmogelijk om in te schatten of die ook werkelijk vertraagt om ons door te laten of niet, maar hij knipperde met zijn lichten. Wat betekent dat volgens jullie? Toch "steek maar over"? Blijkbaar bedoelde deze bestuurder "niet oversteken want ik durf niet te stoppen omdat het te glad is" of zoiets... wij stonden al met beide voeten op straat toen ik "STOP, STOP!" moest roepen naar mijn kinderen. Het scheelde 10 centimeter, ik ben er nog helemaal ondersteboven van...
Oh, haha, dan verwar ik je met iemand anders. Maar super balen van je thuissituatie. Wij hadden vorig jaar tussen kerst en de voorjaarsvakantie hetzelfde; de één na de ander ziek en gewoon helemaal niet leuk. Hopelijk knapt het bij jullie snel een beetje op!
Ja uitvaart is geweest was mooi maar heel heftig. Ja alles komt goed hoop ook liever vroeg dan laat maar ja. Dikke knuffel
Heftig he, echt aanpoten! Normaal blijf ik staande en sla ik de griep ieder jaar weer over, maar dit jaar ben ik de klos. Hoe is het met jou?
Oei, dat betekent toch inderdaad vaak 'loop maar'. Misschien was dat ook wel de bedoeling en ging de bestuurder daarna de fout in door de gladheid of verkeerde pedaal? Ik snap dat je heel erg geschrokken bent..
Dat kan natuurlijk ook! Mijn kinderen waren het gelukkig redelijk snel vergeten, een eindje verder schoof mijn zoontje uit en viel op zijn billen, dat vonden ze allemaal supergrappig
Mijn eerste klaagzang op dit forum; Dat ik vandaag een dagje ziekenhuis heb gehad incl versie vanwege een dwarsligging en ik nu weer een ruggetje overdwars zie en voel liggen dat was een hoop gedoe voor niets
Een echte dwarsligger dus. Ga je straks ook merken als die groter wordt en niet kan slapen en tussen mama en papa wil liggen. Hoofd bij de een, voeten bij de ander.
Dat ik vandaag al 15 uur heb gewerkt, maar dat het nog steeds nog lang niet af is Heb al meer dan 60 overuren staan dit jaar. (Werk officieel 28 uur p.w.)